جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
باطنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین باطنی گفت: با توجه به افزایش ترویج خرافات در جامعه، وظیفه ما در خرافه زدایی و معرفی اسلام ناب بسیار سنگین تر از گذشته شده است،  در برخی مجالس عزا نیز به دنبال جدایی دین از سیاست هستند که باید از این کار جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان اصفهان اظهار کرد: در مراسم حج امسال خوشبختانه در بین حجاج دیگر کشورها، ایرانی ها از وجهه خاصی برخوردار بودند،  این عظمت به علت مقاومتی است که ایران در مقابل استکبار و آمریکا از خود نشان داده است.

وی افزود: برخی از مدیران و مسئولین دولتی متاسفانه در برخی موارد با مواضع رهبری زاویه پیدا می کنند که باید از این امر بپرهیزند، این عظمت ما بین کشورهای مسلمان نتیجه اوامر رهبری معظم انقلاب و بلندنظری ایشان است که موجب شادی همه مسلمین شده است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: در آستانه شروع ماه محرم قرار داریم و وظیفه ما که امر تبلیغ دین است باید در این ماه مجدانه انجام شود،  نباید در بین اساتید، طلاب و کارکنان در مدارس کسی باشد که برنامه تبلیغی خاصی در محرم برای خود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش ترویج خرافات در جامعه، وظیفه ما در خرافه زدایی و معرفی اسلام ناب بسیار سنگین تر از گذشته شده است،  در برخی مجالس نیز به دنبال جدایی دین از سیاست هستند که باید از این کار جلوگیری شود،  حتی برخی حتی از گذاشتن عکس شهدا نیز در مجالس عزای حسینی جلوگیری می کنند؛ ما باید هوشیار باشیم و با این موارد برخورد کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین باطنی در پایان ضمن تشکر از فعالیتهای سال تحصیلی گذشته، سالی پربار برای حوزه علمیه اصفهان را مسئلت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha