شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد حسین کبیریان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران، گفت: شبهاتی که دشمنان اسلام به ویژه درباره قیام امام حسین(ع) مطرح می کنند، وظیفه و رسالت مبلغین را سنگین تر می کند و ضرورت دارد مبلغین گرامی وقت بگذارند و با بررسی شبهات، پاسخی مناسب و قانع کننده برای مخاطبان خود به ویژه قشر جوان ارائه بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که ماه محرم فرصت مغتنمی برای تبیین معارف اهل بیت(ع) است، گفت: یکی از وظایف مبلغان و مبلغات حوزه علمیه تهران تبیین معارف الهی به جوانان است و این رسالت در ایام محرم تبیین فلسفه قیام حضرت اباعبدالله(ع)، و تطبیق قیام و جبهه حق و باطل نسبت به دوران معاصر و شناختن شمر زمانه و چگونگی الگوگرفتن از امام حسین(ع) برای مقابله با جبهه باطل است.

وی افزود: شبهاتی که دشمنان اسلام به ویژه درباره قیام امام حسین(ع) مطرح می کنند، وظیفه و رسالت مبلغین را سنگین تر می کند و ضرورت دارد مبلغین گرامی وقت بگذارند و با بررسی شبهات، پاسخی مناسب و قانع کننده برای مخاطبان خود به ویژه قشر جوان ارائه بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، گفت: ایام محرم یکی از بهترین فرصت های تبلیغی برای مبلغان و مبلغات و نیز ارتباط با قشر جوان و نوجوان و آحاد مردم است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران، تصریح کرد: عشق و محبتی که در دل همه افراد نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) وجود دارد زمینه بسیار خوبی را برای کسب معارف ایجاد می کند و الحمدلله در کشور ما سال به سال جلسات معرفتی و عزاداری امام حسین(ع) با رونق بیشتری برگزار می شود و ضرورت دارد مبلغین اهتمام جدی تری را برای بهرمندی از این ایام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در پایان خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای آمادگی مبلغین حوزه های علمیه برای اعزام تبلیغی در ایام ماه محرم، همایش طلایه داران نهضت حسینی و رهروان مکتب زینبی با همکاری مراکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران، روز شنبه (9شهریورماه)، از ساعت 16 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت تطبیق نهضت امام حسین(ع) بر جریانات روز و شناخت شمر زمانه و نحوه مقابله با این دشمنان، در ادامه همین همایش ویژه برنامه ای در زمینه مسائل بصیرتی و تحلیل سیاسی روز، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، برگزار خواهد شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha