پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای اداری بهار

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: در شرایط فعلی و مشکلات موجود خصوصا در زمینه اقتصادی مدیر و مسئولی که سمتی را قبول می کند باید صادقانه و خالصانه و با تمام قدرت خدمت کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بهار، با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی و هفته دولت اظهار داشت: نام گذاری این روز به این دلیل است که مسئولان ساده زیستی شهید رجایی را به عنوان الگوی رفتاری خود انتخاب کنند.

وی با بیان این که مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد،گفت: پس از قبول مسئولیت، فرد باید در جهت خدمت به مردم تا آن جا که در توانش است به میدان بیاید.

امام جمعه همدان با تقدیر از خدمات حجت الاسلام حاتم نیا امام جمعه سابق شهرستان بهار خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی و مشکلات موجود خصوصا در زمینه اقتصادی مدیر و مسئولی که سمتی را قبول می کند باید صادقانه و خالصانه و با تمام قدرت خدمت کند.

وی با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام ارزنده امام جمعه بهار تاکید کرد: در این مدت که بحث امام جمعه بهار مطرح بود، انصافا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تلاش زیادی برای این انتخاب انجام دادند که باید از خدمات آن ها تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: حجت الاسلام ارزنده دارای سوابق و تجربیات خوبی هم در زمینه علمی و هم در زمینه مدیریتی هستند و در کنار آن هم چندین سال امامت جمعه در  مناطق مختلف را بر عهده داشته اند که امیدواریم در این سمت جدید نیز شاهد موفقیت ایشان باشیم.

وی با بیان این که در انتخاب امامان جمعه رضایت مندی مردم هر منطقه یکی از ملاک های شورای سیاستگذاری می باشد، ابراز داشت: در انتخاب امام جمعه جدید شهرستان بهار سعی بر این بود که انتخابی در شان مردم شهرستان بهار صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به این که بنده طلبگی خودم را از دفتر امام جمعه بهار شروع کرده ام، یادآور شد: بنده با مردم بهار به خوبی اشنایی دارم و این اتفاق خوب را هم به مردم ولایتمدار بهار و هم حجت الاسلام ارزنده تبریک می گویم.

وی تاکید کرد: امروز نیازمند تعامل و وحدت در بین مسئولان و جامعه هستیم و به معنای واقعی کلمه برای خدمت به مردم باید دست در دست هم بدهیم.

امام جمعه همدان با بیان این که مسئولان در نظام اسلامی علاوه بر خدمت به مردم باید برای حرکت ب سمت دولت کریمه نیز فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: تبعیت از ولایت وظیفه همگانی است و زمانی که رهبر معظم انقلاب خودشان را خادم مردم می دانند به این معنی است که راه درست همان چیزی است که حضرت آقا می فرمایند.

وی تاکید کرد: در راه خدمت به مردم اولین گام این است که در درون و در مقابل وجدان خودمان راضی باشیم و تا این اتفاق نیوفتد نمی توان انتظار موفقیت داشت چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha