جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح شميم حسيني

حوزه/ با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی طرح شمیم حسینی از ۶ تا ۱۱ شهریورماه جهت اهدای بن خرید ارزاق به هیات ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، طرح شمیم حسینی در ۱۸ امامزاده استان تهران و در قالب نمایشگاه های عرضه اقلام مورد نیاز هیئت ها برگزار می شود.

بر پایه این گزارش؛ این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۶ تا ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در بقاع متبرکه شاخص استان تهران برپا می شود و تمامی خدمات مورد نیاز هیئت های مذهبی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

هیئت های مذهبی مستمر که از نظر زمانی مجوز آن ها تمدید شده باشد، توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران معرفی می شوند و می توانند با داشتن معرفی نامه و جواز هیات از این بن کارت ها استفاده کنند. همچنین تمامی مسئولین و خدام هیئت های مذهبی، مساجد و حسینه ها می توانند با حضور در مکان های تعیین شده، از تخفیف های ارزاق، پوشاک، پرچم و کتیبه های این نمایشگاه استفاده کنند.

گفتنی است؛ مسئولین هیئت ها می توانند عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۶۱۵ پیامک کرده و لینک اپلیکیشن بیرق را دریافت و آن را نصب کنند. پس از نصب با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت کد پیامکی و وارد کردن آن کد، وارد اپلیکیشن می شوند. سپس روی آیکن شمیم حسینی کلیک کرده، کد ملی مسئول هیات را وارد کرده و استان محل جواز هیئت خود را انتخاب می کنند. با ثبت درخواست، بر اساس محل جغرافیایی هیئت، مشخص می شود که از کدام امام زاده در استان، باید بن کارت تخفیف شمیم حسینی را دریافت کنند.

جدول محل های برگزاری نمایشگاه به تفکیک مناطق ۲۲ گانه تهران به پیوست همین خبر موجود است. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha