جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان حوزه علمیه خراسان شمالی به پیاده روی اربعین
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات خوزستان، با اشاره به اعزام یک هزار و ۸۵۰ مبلغ و مبلغه به نقاط تبلیغی خوزستان، گفت: تبیین بیانیه گام دوم و نقش مردم در تحقق مفاد آن و توجه به مقوله خانواده و تحکیم تعالی آن، برخی از فیش‌های تبلیغی مبلغان در محرم سال ۹۸ است.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون برنامه‌های تبلیغی دهه نخست ماه محرم، اظهارداشت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یک هزار و ۸۵۰ مبلغ و مبلغه، به ۲۵ شهرستان اعزام شوند.

وی با بیان اینکه در محرم سال ۹۸، دو شهرستان دیگر نیز تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی قرار خواهند گرفت، گفت: شهرستان‌های آغاجاری و حمیدیه در دهه اول محرم امسال تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات خوزستان، با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ مبلغ غیربومی از قم عازم روستاهای خوزستان می‌شوند، اضافه کرد: این مبلغان تعداد تا چند روز آینده به استان خواهند رسید و از سوی دیگر نیز ۲۰۰ روحانی مستقر در روستاها و مناطق تبلیغی فعالیت‌های مرتبط با دهه اول محرم را پیگیری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام فرد آقایی، پیرامون محتوای فیش‌های تبلیغی مبلغان، گفت: تبیین بیانیه گام دوم و نقش مردم در تحقق مفاد آن و توجه به مقوله خانواده و تحکیم تعالی آن، و همچنین تمرکز بر روی مقوله‌هایی همچون «اقتصاد مقاومتی»، «خانواده»، «آسیب‌های اجتماعی»، «حجاب»، «جنگ نرم»، «تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی» برخی از فیش‌های تبلیغی مبلغان در محرم سال ۹۸ است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha