پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گردهمایی مبلغان

حوزه/ تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز و یا به صورت کامنت ذیل اخبار ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم.

مخاطب محوری از رویکردهای اصلی در خبرگزاری حوزه در سالهای اخیر بوده است. که در این راستا علاوه بر برگزاری 8 پویش نقد و مطالبه گری در موضوعات و سطوح مختلف، دیدگاه های مخاطبان ذیل اخبار منتشر و حتی سهم ویژه ای به پربحث ترین اخبار در صفحه اصلی سایت داده شده است. همچنین به صورت دوره ای پیامهایی را که از راه های گوناگون به حوزه نیوز می رسانید منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

- استدعا دارد در مقابل آنچه در جامعه می گذرد بویژه همایش کذایی دولت که در حضور رئیس جمهور و پنج وزیر برای اولین بار در بعد از انقلاب اسلامی، رسما کشف حجاب شد بی تفاوت نباشید.

- سلام چرا فکری به حال معیشت طلاب نمیشه. واقعا اوضاع معیشتی طلاب رونمیبینید؟

- سلام وقتتون بخیر و شادی اعیاد مبارک...خواهشا مبحث حقوق و مزایای کم بچه های طرح هجرت را به گوش مسئولین برسونید..از فروردین تا این ماه هم ۱۸.۵ درصد حقوق رو کم کردن.با این حقوقی هم که طرح هجرت به روحانیون هجرتی میده باور کنید همون روز اول تموم میشه از بس توی ماه قرض میگیرند..بچه های مبلغ طرح هجرتی بچه های خط مقدم هستن.

- شنیده شده همایش مبلغان با حضور آقای رئیسی در سالن دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شده با حاشیه هایی همراه بوده . از جمله یکی از طلاب به سخنرانی رئیس دفتر تبلیغات اعتراض کرده و سخنرانی ایشون ناتمام مانده. آیا این خبر واقعیت داره؟

- از دوستان درخواست دارم که به این نحوه برگزاری امتحانات ارتقائی وتجدیدی اعتراض کنن آخه مرکز اومده در خوابگاهارو بسته وبه طلبه ها گفتن برید زیر زمین دارالشفاءدر حالی که نه کولری داره نه سماوری. آخه یه بنده خدایی که از ١٢یا١٤ساعت دورتر از قم حرکت میکنه میاد قم در حالی که نه پتویی نه بالشتی نه وسیله خاصی همراه داره بر غذا درست کردن چه گلی باید توسر بگیره؟

- برخی افراد، نفوذی در حوزه هستند و باعث ایجاد انحراف در حوزه و بیوت علما می شوند. جنجال نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری و همچنین جنجال پلاکارد استخر فرح در گردهمایی طلاب رو همین نفوذی ها برپا کردند. در تعجبم توی حوزه و حفاظت و حراست و حتی نیروهای امنیتی مومن ما چرا در مورد اینجور آدم ها که در قالب فعال رسانه ای دارن عملیات تخریب و انحراف و نفوذ انجام میدن ساکتند.

- سلام و عرض ادب، فقط خواستم تشکر کنم از فعالیت‌های کانال. آدم لذت می‌بره از کار فرهنگی تمیز و حساب شده و حرفه‌ای و مبتنی بر زمان‌شناسی.

- درباره خوش و بش آقایان یزدی و آملی لاریجانی که خبرش را کار کردید باید بگویم تکلیف آبروی نظام در این رد و بدل‌ها چه شد؟ ضربه‌ای که به دین مردم که این آقایان متولی‌ش هستند را که پاسخ می‌دهد؟

- ضمن سپاس و قدردانی از تلاش های بی دریغ شما میخواستم یه پیشنهاد یا نقدی کنم این در خبرگزاری حوزه از اخبار به روز علما و جامعه مدرسین و ... گذاشته بشه

- لطفا نسبت به قضایای کشمیر بیشتر مطلب بگذارید. آنها مظلومند و خوب است که حوزه تحرک بیشتری در این زمینه داشته باشه. مطمئن باشیم که دشمن ترسوست و پیروزی باحزب خداست اگربچه حزب اللهی ها بخواهند و اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 0
    فرزندان طلبه از تحت پوشش پردان روحانی خود را حذف می کنند ولی فرزندان دانشجو تحت پوشش هستند....آیا کسی هست مسئولین مرکز خدمات را توجیه کند که در این دنیای وانفسا و تهاجم فرهنگی، مسیر را گم نکند و برای طلبه لااقل به اندازه دانشجو ارزش قائل شود...تا کی در حووووووووززززززه کج فهمی باید باشد باید به طلاب مجرد گفت تا 24 سالگی در خانه تکان نخورید .....کی گفته از اول نباید تحت پوشش بیمه باشن و به چه دلیل ؟؟؟/؟
    • محمودی از مرکز خدمات IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
      0 0
      برادران عزیز توجه کنید که فرزندان طلبه، مستقلا تحت پوشش خدمات بیمه ای مرکز خدمات قرار میگیرند در حالی که فرزندان دانشجو فاقد این خدمات از طریق دانشگاه هستند.
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 0
    وضعیت طلاب را پیگیری کنید فرزندان طلبه از تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را خارج می کنند ولی فرزندان دانشجو کماکان تحت پوشش هستند.ارزش دانشجو بیش از طلبه هست؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
      0 0
      چرا مرکز خدمات با بیمه تامین اجتماعی ،قراداد بیمه فرزندان طلبه را نمی تواند تمدید کند؟اما فرزندان دانشجو را می تواند.درضمن به فرزندان طلبه می گویند :شما را تحت بیمه سلامت می کنیم.چرا تفاوت.؟؟؟؟؟؟بیمه سلامت در هیچ جا اعتبار ندارد.
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 0
    چرا کامنت ها را بارگذاری نمی کنید؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    سلام . طلبه‌ای که یکسال تحصیلی با این هزینه‌های ایاب و ذهاب در کلاس درس شرکت کرده و بنا به دلایلی نتوانسته امتحان بدهد یا نمره بیاورد چرا دوباره باید در سال تحصیلی جدید در کلاس شرکت کند؟ لطفاً رسیدگی کنید. ما صدایمان به جایی نمی رسد. اهل و عیال ما چه گناه دارند که باید قربانی سیاست های مسئولین حوزه شود که حقوق میلیونی شان زودتر از موعد در حسابشان واریز می شود و من طلبه با شهریه 600 هزار تومانی و اجاره خانه و سایر هزینه ها باید یک زندگی را مدیریت کنم! اصل مطلب بنده این است که کلاس دوباره چرا؟ باقی مطالب که تکرار مکرات همه طلاب است. والسلام
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    چرا هر روز از خدمات مرکز خدمات،کاسته می شود؟ بیمه تکمیلی آسیا ،تعرفه های غیر واقعی اعمال می کند. فروشگاه مرکز خدمات تعطیل می شود. مسکن مهر با بی مهری مواجه می شود و .........
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    مدیریت مرکز خدمات ضعیف است و طلاب راضی نبوده و خواهان تغییر در این مجموعه مهم حوزوی هستند.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    در روزگار تورم و فشار اقتصادی،تنها فروشگاه مرکز خدمات حوزه ،تعطیل و طلاب به امان خدا رها شده اند؛فلسفه مرکز خدمات چیست؟
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    مرکز خدمات ..........خدمت به کارمند یا طلبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    برای شنیدن حرف طلبه در مرکز خدمات ،باید طرحی نو درانداخت و فکری اساسی کرد.
  • احمد بحرینی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    0 0
    یکچیزی که قابل توجه است شما یک خبر از سخنرانی یکی از علماء حوزه را نزدید اما چندین خبر مداحی زده اید
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    0 0
    باسلام. لطفا از مرکز خدمات بخواهید در راستای اهداف این مرکز که خدمات به طلاب است حرکت کند، بجای اینکه سال به سال از خدمات به طلاب کم کند، این همه کارمند رو کم کنه، یا از حقوق اونا کم کنه، بیشتر پول این مرکز خرج کارمندان میشه اگه چیزی اضاف اومد میدن به طلاب. ضعیف کشی تا کی؟ اگه نمیتونن اداره کنن، حرام است اشغال این مجموعه. لطفا نشر بدید.