پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه آموزشی «تعیین جامعه آماری در پژوهش های میدانی»

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بندرعباس از برگزاری کارگاه آموزشی «تعیین جامعه آماری در پژوهش های میدانی» ویژه اساتید و پژوهشگران این مدرسه خبر داد.

سمیه احمدی طیفکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به اهمیت تحقیق های میدانی برای طلاب، بیان کرد: کارگاه آموزشی تعیین جامعه آماری در پژوهش های میدانی ویژه اساتید و پژوهشگران مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) بندرعباس استان هرمزگان با حضور رضا عامری سیاهویی استاد دانشگاه در این مدرسه برگزار شد.

 وی، هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را هم افزایی گروه پژوهشی حوزه  و بسیج علمی سپاه امام سجاد علیه السلام و کسب مهارت های لازم جهت تعیین جامعه و نمونه آماری در پژوهش های میدانی دانست.

استاد حوزه خواهران به برخی از سرفصل های آموزشی این کارگاه اشاره کرد و گفت: نحوه توزیع و پر کردن پرسشنامه و تعریف و انتخاب نمونه و روش نمونه گیری و انواع آن و ویژگی های اخلاقی و فتاری پژوهشگر از جمله مباحث ارائه شده در این کارگاه است.

 احمدی طیفکانی در پایان تاکید کرد: طلاب جوان و علاقمند به تحقیق های میدانی می توانند با حضور در دوره های آموزشی این مدرسه و کسب مهارت های لازم آمادگی کافی را در انجام تحقیق ها و پروژه های علمی کاربردی کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha