پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن در بیانیه خود گفت:ما در مقابل اقدام ظالمانه و اعمال وحشیانه دولت هند، با مسلمانان کشمیر اعلام همبستگی کامل کرده و قاطعانه با اقدامات جنایتکارانه دولت هند برای الحاق کشمیر به هند مخالف هستیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در بیانیه خود گفت: عملیات کشتار دسته جمعی علیه مسلمانان کشمیر که از سوی هندو های مورد حمایت دولت هند و با توطئه این دولت انجام می گیرد، هدف از آن سلطه و اشغال ایالت کشمیر است که اکثریت آن مسلمان هستند.

این انجمن ادامه داد: ما در مقابل این اقدام ظالمانه و اعمال وحشیانه، با مسلمانان کشمیر اعلام همبستگی کامل کرده و قاطعانه با اقدامات جنایتکارانه دولت هند برای الحاق کشمیر به هند و مصادره اراده و آزادی ملت مخالف هستیم.

علمای یمن سکوت سازمان ها و کشور های عربی و اسلامی و موضع خفت بار آنان به ویژه اقدام امارات در اعطای مدال افتخار به نخست وزیر هند و افتتاح معبد هندو ها را محکوم کردند و گفتند: این اقدام امارات در راستای توطئه و حلیه گری آمریکا و اسرائیل در حمایت از سیاست هند در قبال پاکستان و مسلمانان کشمیر، تشویق هندو ها به نابه سامان کردن اوضاع، شعله ور کردن جنگ و استمرار اشغالگری کشمیر و حذف مسئله اسلامی کشمیر است.

انجمن علمای یمن کشور های عربی و اسلامی را به حمایت از هویت اسلامی کشمیر و اقدامات پاکستان در حفظ دین، کرامت، آزادی و هویت کشمیر دعوت کرد.

علمای یمن در بخش دیگر بیانیه خود با مسلمانان برمه  که اولین سالگرد آوارگی، کشتار و اخراج آنان از سرزمین خود می گذرد و از فقر، آوارگی، نادیده گرفتن مصیبت ها و مظلومیت خود رنج می برند، اعلام همبستگی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha