چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر از برگزاری 392 برنامه در این هفته در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سردار علی رزمجو، صبح امروز در نشست خبری با گرامیداشت آغاز هفته امربه‌معروف و نهی از منکر از برگزاری 392 برنامه در این هفته در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد 38 برنامه مربوط به صداوسیما و 54 مورد مربوط به بازرسی از دستگاه‌های اجرایی استان است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر، فلسفه قیام امام حسین(ع) را امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ابزار داشت: احیای امربه‌معروف و نهی از منکر به عنوان دو فریضه الهی با آغاز انقلاب اسلامی صورت گرفته است و اگر این دو فریضه در جامعه همگانی شود، مشکلات مرتفع می شود.

وی تبیین و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر  از اهداف این ستاد عنوان کرد و گفت: این کار با استفاده از فضای معنوی دهه محرم و تقویت نگرش آحاد جامعه نسبت به این فریضتین الهی انجام می شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه در برخورد با منکرات به دنبال جوسازی منفی در جامعه نیستیم، افزود: اولین روز از هفته به نام  امر به‌ معروف و نهی از منکر مسوؤلان نامگذاری شده است و در این راه از شناسایی و معرفی الگوهای موفق در اقشار مختلف و رهنمودهای رهبر انقلاب استفاده خواهیم کرد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بوشهر، نهضت حسینی، مطالبه گری و مسؤولیت اجتماعی را شعار امسال برای این هفته عنوان کرد و ابراز داشت:  رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی این دو فریضه دارند و یکی از وظایف رسانه، فرهنگ‌سازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha