شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عباس عربيان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: طلاب امروز با روحیه انقلابی و با تقوا و ایمان به این نظام و انقلاب در حال تقابل با هجمه فرهنگی دشمنان این نظام هستند، لذا باید طلاب را رزمندگان جنگ نرم و جبهه فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، مراسم آغاز سال مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان و جمعی از اساتید حوزوی و روحانیون برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان با اشاره به وظیفه خطیر طلبه در حفظ و پاسداشت نظام، اظهار داشت: امروز طلاب به عنوان مدافعان دین رسول الله (ص) در میانه میدان جنگ قرار گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: طلاب امروز با روحیه انقلابی و با تقوا و ایمان به این نظام و انقلاب در حال تقابل با هجمه فرهنگی دشمنان این نظام هستند، لذا باید طلاب را رزمندگان جنگ نرم و جبهه فرهنگی عنوان کرد.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه هر طلبه ای در دوران حضورش در حوزه وظایف بسیاری برعهده خواهد داشت،گفت: طلاب باید برای اینکه در آینده این نظام و انقلاب نقش اصلی و دینی خود را ایفا کنند باید در دوران طلبگی به خوبی درس بخوانند و علاوه بر تهذیب نفس و روح خویش در مسایل پژوهشی و علمی نیز جایگاه خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: افتخار طلبگی چیزی نیست که خداوند نصیب هرکسی نماید، امروز شما به عنوان سربازان حضرت ولیعصر (عج) انتخاب شده اید که پاسدار این دین الهی باشید.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه طلبه باید روحیه انقلابی گری داشته باشد، عنوان کرد: در این میدان جنگ فرهنگی آن کسی موفق و پیروزی است که روحیه انقلابی و استکبارستیزی داشته باشد همانند امام راحل که توانست با روحیه اسلامی و انقلابی خویش ستون های 2500 ساله شاهنشاهی را در هم بکوبد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: یکی از مواردی که طلاب باید همیشه و در حال به یاد داشته باشند این است که دین داری به تنهایی نمی تواند شما را به یک مبلغ و پاسدار دین تبدیل کند، بلکه این روحیه انقلابی و تحول گراست که شما را در این مسیر موفق و سربلند خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: لذا از اساتید محترم مدرسه درخواست داریم که تمام تلاش و همت خود را برای تربیت طلابی با علم و انقلابی هزینه کنند زیرا کار آنان هرگز در پیشگاه خداوند منان بی اجر نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha