شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت تبلیغی 1200 مبلغ بومی و غیربومی دهه اول محرم در مناطق مختلف این استان خبر داد.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با اشاره به اینکه همزمان با دهه اول محرم 1200 مبلغ در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی استان لرستان به تبیین آموزه های دینی می پردازند، گفت: تبیین و تشریح اصول بیانیه گام دوم انقلاب و بیان اصول تحکیم بنیان خانواده محوری ترین برنامه تبلیغی مبلغان در مساجد، هیئات مذهبی و تکایا در ماه های محرم و صفر است.

وی با اشاره به فعال بودن 2 هزار و 100 هیئت مذهبی در شهرها و روستاهای استان لرستان، بیان داشت: برای اجرای برنامه های عزاداری و مداحی این تعداد هیئت نیز 2 هزارو 500 مداح ساماندهی شده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری برنامه ها و همایش های مختلف در دهه اول محرم خبر داد و گفت: برنامه های ماه های محرم و صفر به همت مبلغان و مداحان با شور و شعور حسینی در مساجد، تکایا و هیات مذهبی استان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان از برگزاری همایش در عاشورائیان با حضور مسئولان هیئات مذهبی استان سه شنبه هفته جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: همایش عاشورائیان با هدف هماهنگی و ساماندهی فعالیت های مبلغان و هیات مذهبی در خرم آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha