جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس امینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین امینی گفت: ساختمان بانک‌ها بعد از دو سال به برج تبدیل می‌شوند، ولی مصلاهای نماز جمعه سمنان و شاهرود باید یازده سال طول بکشد، مسئولین باید خجالت بکشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی، در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، به میزبانی دفتر امام جمعه شاهرود، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی که فرمودند «اگر من مسئولیتی نداشتم، رئیس فضای مجازی می شدم»، اظهار داشت: از نظر من در فضای مجازی چند چیز باید اجرا شود تا با کشورهای دیگر تفاوت کند و رسالت شما در فضای مجازی نخست «ایمان و اعتقاد»، «اخلاق مداری» و «اخلاص» است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه با مطالبه گری موافقیم ولی هتک حرمت با اخلاق و منش اسلامی سازگاری ندارد و آبروی مومن از کعبه بالاتر است، تصریح کرد: دایره انجمن فعالان فضای مجازی را وسیع کنید و بدون گزینش، تمام تفکرات را در کنار خود وارد کنید؛ در ویرایش خبرهایتان نیز مراقب تعبیرات، آمار، عنوان ها و... باشید و دقت کنید.

وی افزود: درست است که سطح سوادمان بالا رفته ولی آگاهی افزایی برای همه لازم است و این مقدار فعلی کم است که این امر آگاهی افزایی از وظایف شما نیز است.

حجت الاسلام و المسلمین امینی با اشاره به انتصاب مسئولان اجرایی در سطح این شهرستان خاطرنشان کرد: در انتصاب فرماندار ما بومی با هر قیمت را نمی پذیریم ولی به این جمله اعتقاد دارم که بومی ضعیف را بیشتر از غیر بومی قوی ترجیح داد، زیرا که شخص غیر بومی به مسائل شهر آگاه نیست که زمان زیادی می برد تا با فضای شهر آشنا شود ولی شخص بومی این زمان را در شناخت شهر لااقل تلف نخواهد کرد.

وی افزود: بانک‌ها بعد از دو سال به برج تبدیل می‌شوند ولی مصلاهای نماز جمعه سمنان و شاهرود باید 11 سال طول بکشد، مسئولین باید خجالت بکشند؛ مصلا که می‌تواند جایی برای نشست مسئولین و مقام‌های مهم باشد و هم برای ستاد بحران مکانی استراتژیک و محکم است.

امام جمعه شاهرود گفت: در مسئله شاهوار اگر اثبات شود برای سلامتی و منافع شهر و مردم، کوچکترین خللی ایجاد می کند؛ خودم کفن خواهم پوشید و مقابل این معدن می ایستم.

وی تصریح کرد: در مسئله آسفالت جنگل ابر اگر مردم همکاری کنند و به طبیعت آنجا آسیبی نزنند، علاوه بر صرفه های اقتصادی برای شهرستان در مسائل امداد رسانی ها و آتش سوزی ها سرعت عمل را بالا می برد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی گفت: من از شما می خواهم که دو چیز را برای شهر که در آینده حکم طلا را خواهند داشت، مطالبه کنید؛ نخست مسئله فاضلاب، شبکه فاضلاب و جنگیدن در عرصه جنگ آب و دوم مسئله فرودگاه با تمام زیر سازی هایی که باید انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha