چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سروستانی

حوزه/  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در همایش طلایه داران تبلیغ، عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را موجب اقتدار و استحکام بیشتر نظام اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، در بوشهر اظهار داشت:  ایام محرم از فرصت‌های طلایی برای آشنایی جامعه با معارف دینی جامعه اسلامی به شمار می‌رود و یکی از محورهای بسیار مهمی که در این ایام باید مورد توجه قرار بگیرد این است که باید متناسب با شرایط روز و نیاز جامعه بتوانیم منابع و مجالس را ارائه کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: بیانیه گام دوم محور برنامه‌های تبلیغات محرم خواهد بود که توسط مقام معظم رهبری تدوین شده و باید در ابعاد مختلف محورهای اساسی این بیانیه را در جامعه گسترش بدهیم و مردم را بیشتر آشنا کنیم، زیرا عمل به بیانیه گام دوم انقلاب موجب اقتدار و استحکام بیشتر نظام اسلامی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه‌ تأکید کرد: موضوع خانواده از دیگر محورهای مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و بقای نظام اسلامی بر اساس بقای خانواده است و دشمن در صدد این است که در خانواده نفوذ کند و به اهداف خودش برسد.

وی افزود: فرد فرد جامعه ما از خانواده شکل می‌گیرد و یک جامعه دینی را تشکیل می دهد اگر دنبال جامعه سالم هستیم باید خانواده سالمی را بر اساس دین مبین اسلام قرار بدهیم؛ از همین رو مسئله خانواده مورد توجه دشمن قرار گرفته و ما باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم و در رابطه با تبلیغ و ترویج ارزش‌های حوزه خانواده و کاهش آسیب‌هایی که در بخش خانواده وجود دارد فعالیت کنیم.

گفتنی است، همایش طلایه داران تبلیغ بوشهر با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تحکیم بنیان‌های خانواده با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حجت الاسلام سیدابراهیم موسوی فراز، نماینده معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون و مبلغین اعزامی، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha