سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ کارگاه آموزشی مدیران و اساتید مدارس علمیه کاشان با حضور معاون تهذیب حوزه

حوزه/ کارگاه آموزشی توجیهی هیئت امنا، خدام ثابت و افتخاری امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان امروز با شرکت بیش از 150 نفر از خواهران و برادران، در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه هیئت امنا، خدام ثابت و افتخاری امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، گفت: در این کارگاه شرکت کنندگان اصول مربوط به اجرای برنامه های دینی و فرهنگی، مباحث مربوط به فضاسازی امامزادگان و بقاع متبرکه در ایام مختلف و ... را آموزش خواهند دید.

وی از راه اندازی مراکز افق در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراکز زیر نظر هیئت امنای امامزادگان استان برای اجرای مطلوب تر برنامه های قرآنی، دینی و اجتماعی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی راه اندازی خواهد شد.  

حجت الاسلام  طباطبایی با اشاره به اینکه برنامه های عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد، افزود: مبلغان در  این برنامه ها به تبیین سیره اهل بیت(ع) با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و گسترش شعائر دینی فرهنگی خواهند پرداخت.  

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان برگزاری همایش لبیک یا حسین(ع) در روز دوشنبه هفته جاری را از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برشمرد و یادآور شد: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل، همایش رهراون زینبی و ... نیز از دیگر برنامه ها و همایش های عزاداری اداره کل اوقاف و امور خیریه است که با حضور مردم ارادتمند به خاندان عصمت و طهارت (ع) در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دکتر IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    0 0
    سلام علیکم بجای بازسازی و ساختن مسجد در محله ای که چهار پنج مسجد دیگر دارد به وضعیت اقتصادی مردم محتاج و کم درآمد وبی درآمد کمک کنید،برای جهیزیه افراد نیازمند که اکنون ۹۵درصد مردم دراین مورد نیازمند کمک هستند جهت حفظ ابروی خود و دخترشان وبرای آنها قدم خیر بردارید من خودم ملکی دارم که یکی از اهالی محله ع.آ.با سند ومدرک سازی جعلی میخواهد آن را بخورد و هرروز هم در مسجد چنان نمازی میخواند که انگار پیغمبر زاده است ولی مال مردم را میخورد ،عزیزان برای اینچنین افراد کلاسهایی بگذارید که فهم و درک آنهابالا برود نه اینکه بیایند دریک مسجد شیک تر نمازشان را به کمرشان بزنند متشکرم التماس دعا ومن الله توفیق