سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 862456
۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: روحانیون باید برای تاثیرگذاری منابر بر روی مخاطبین به شناخت مخاطب، پیشگام بودن در آنچه که بیان می‌کنند، داشتن شرح صدر، قاطعیت در گفتار، انتقاد پذیری، دلسوزی و همراهی با مردم توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در آستان محرم در شهرستان تکاب برگزار شد، با اشاره به فرصت‌های تبلیغی پیش آمده برای روحانیون و مبلغین در ماه محرم اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از صداقت و اهتمام به حقایق و راه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، مردم را به این مسیر رهنمون کنیم.

وی امتیاز مردم ایران را در مقایسه با سایر ملل، در رکاب ولایت بودن و داشتن ایمان و اعتقاد راسخ دانست و افزود: مردم ایران در مقایسه با دیگر ملت‌های دنیا افراد ولایی و تابع اهل بیت(ع) هستند  و به هدف خود ایمان راسخ دارند و در اعمال خیر همیشه پیش قدم هستند، لذا باید از این فرصت‌ها در جهت افزایش معنویت مردم استفاده کرد.

امام جمعه تکاب بیان داشت: روحانیون باید برای تاثیرگذاری منابر  بر روی مخاطبین به نکاتی از جمله، شناخت مخاطب، پیشگام بودن در آنچه که بیان می‌کنند، داشتن شرح صدر، قاطعیت در گفتار، انتقاد پذیری، دلسوزی و همراهی با مردم خصوصا با محرومین جامعه توجه کنند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha