جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور، اظهارات برخی مسئولین در خصوص برخورد قضایی با پرونده صاحبان ثروت و قدرت را اتخاذ مواضع اشتباه دانست و گفت: ریشه کنی فساد، حمایت همه جانبه مسئولین و عدم جانبداری آنان از مفسدان و غارتگران بیت المال را می طلبد.

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن محرم حسینی(ع) با اشاره به اصلاحات رئیس دستگاه قضا ظرف چند ماه گذشته، گفت: شایسته است برخی به دور از دادن شعار در مسیر اجرای عدالت قضایی، تابع قانون بوده و رسیدگی به مفسدان اقتصادی را جناحی و سیاسی جلوه ندهند.

امام جمعه کنگاور با بیان اینکه اگر مسئولین نظام اسلامی برخورد با فساد را از اطرافیان خود آغاز و ملتزم به اجرای قانون باشند به آرامی فساد ریشه کن خواهد شد، اظهار کرد: چرا از اجرای عدالت برای مردم کوچه و بازار در اندازه های کوچک هم نگرانی وجود ندارد، اما برای مفسدین متصل به قدرت فریاد می کشیم.

وی با اشاره به اینکه اظهارات برخی مسئولین در خصوص برخورد قضایی با پرونده صاحبان ثروت و قدرت را اتخاذ مواضع اشتباه دانست و ادامه داد: ریشه کنی فساد حمایت همه جانبه مسئولین و عدم جانبداری آنان از مفسدان و غارتگران بیت المال را می طلبد.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه معنای مدیریت صحیح و مدبرانه، اصلاح قوانین، سپردن پست به افراد لایق و پیشگیری از منافذ رانت و سوء استفاده از بیت المال است، افزود: در صورت اصلاح ساختارهای فسادزا  زمینه های طمع ورزی و فساد اداری و دست اندازی به سرمایه های خدادادی مرتفع می گردد.

امام جمعه کنگاور با اشاره به اینکه مطرح کردن شبهه سیاسی بودن اقدامات دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی، کمکی به اجرای عدالت در جامعه نمی کند، ابراز داشت: با حاشیه سازی تیغ عدالت را کُند نکنید.

حجت الاسلام لروند با اشاره به اینکه در خصوص اجرای  اصل ۴۴ و واگذاری کارخانجات و بنگاه های اقتصادی نباید به علت بی توجهی، چوب حراج را بر ثروت کشور بزنیم، گفت: بیکاری عمده کارگران برخی بنگاه های واگذاری شده پس از مدتی و فروش ماشین آلات آن و برج سازی، مصداق نا امیدی خانواده ها و تاراج اموال عمومی است.

وی در پایان اظهار کرد: اقدامات انقلابی رئیس دستگاه قضا، باعت امید به آینده و نشاط دلسوزان نظام گردید و همه مردم وظیفه دارند از برخورد با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المال مایت کنند.

انتهای پیام

                                             

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha