جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای پیشرفت کشور در دهه آینده است، تصریح کرد: با تحقق به این بیانیه مهم می توانیم مسیر تحقق تمدن نوین اسلام با پرچم داری ایران را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشستی بصیرتی که با موضوع گام دوم انقلاب، با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان در قائمشهر برگزار شد با بیان این که همه بخش های کشور باید در جهت عمل به این بیانیه مهم تلاش کنند، گفت: این بیانیه محصول چندین دهه مدیریت و اشراف مقام معظم رهبری در بخش های مختلف کشور است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی جامع و واقع بینانه به گذشته، حال و آینده مسیر پیشرفت کشور را مشخص کردند، افزود: به طور حتم عمل به همه بندهای این بیانیه مهم عامل رشد و پیشرفت کشور خواهد بود.

حجت الاسلام خوبانی بر ضرورت پرهیز جدی مسؤولان از نگاه سطحی و شعاری به این بیانیه مهم تأکید کرد و گفت: محورهای این بیانیه راهبردی باید به عنوان اولویت برنامه های همه مسؤولان و مدیران کشور قرار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با نگاه جامع خود نسبت به وضعیت کشور و جهان بهترین مسیر را برای رشد و تعالی کشور مشخص و معرفی می کنند، بیان داشت: این وظیفه مسؤولان کشور است که در جهت عملیاتی کردن این بیانیه مهم گام های مؤثری بردارند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه مهم، پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف را موجب خواهد شد، تصریح کرد: باید بیانیه گام دوم انقلاب با تلاش و مجاهدت همه مسئولان کشور در مسیر اجرایی قرار گیرد.

حجت الاسلام خوبانی در ادامه سخنان خود به نقش حوزه های علمیه و دانشگاه ها در جهت تبیین صحیح این بیانیه مهم اشاره کرد و گفت: مراکز حوزوی و دانشگاهی باید با برگزاری نشست های علمی و تخصصی راهکارهای اجرایی این بیانیه مهم را به مسؤولان معرفی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای پیشرفت کشور در دهه آینده است، بیان داشت: با تحقق به این بیانیه مهم می توانیم مسیر تحقق تمدن نوین اسلام با پرچم داری ایران را فراهم کنیم.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که نسل جوان مهم ترین مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم هستند، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت عظیم در جهت پیشرفت کشور به سوی رشد و تعالی استفاده صحیح شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha