جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بر ضرورت رعایت تقوا و نظارت و مراقبت در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: باید در همه زمینه ها تقوای الهی را رعایت کنیم؛ تقوا یعنی زندگی بدون گناه؛ این زندگی الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: ما تقوا در فضای حقیقی و فضای مجازی داریم که در هر دو فضا باید مراقبت شود، البته در زمینه فضای مجازی بیشتر، چرا که فرموده مقام معظم رهبری است و بایستی اقدامات مناسبی صورت گیرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: ستاد باید برنامه ریزی مناسبی را انجام دهد که در فضای حقیقی و مجازی مراعات تقوا نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: ما ظرفیت های محدود و گسترده ای  داریم، ظرفیت محدود یعنی امر به معروف فردی به فردی دیگر؛ ولی  باید از فضای گسترده به طور کامل استفاده کنیم که نمونه آن تریبون صدا و سیما است که می تواند تبلیغ مناسب و خوبی برای این فریضه الهی باشد.

وی عنوان کرد: اولین کسانی که به ما در زندگی امر به معروف و نهی از منکر را یاد می دهند بعد از خداوند، پدر و مادر هستند که از اول صبح تا شب بچه ها را به کار معروف دعوت می کنند. این یعنی امر به معروف و نهی از منکر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha