جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ راجہ ناصرعباس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در پیام خود به مناسبت آغاز محرم گفت: اگر ما کربلا را درست درک کنیم و تعلیمات این نهضت را در زندگی خودمان پیاده کینم به راحتی می توانیم علیه ظالمان و مستکبران ایستادگی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام خود به مناسبت آغاز محرم الحرام گفت: کربلا جنگ حق و باطل است و محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، درس ماه محرم درس استقامت در برابر دشمن و حمایت از مظلومان جهان است و امام حسین (ع) به همه ی آزادی خواهان پیام دادند که مرگ با عزّت بهتر از زندگی با ذلّت است و مبارزه با قدرت های باطل شیوه حسینی است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) با قیام خود پیغام داد که حفظ اسلام یک فریضۀ الهی بالاتر از تمام فرایض است و فریضه ای در اسلام بالاتر از حفظ خود اسلام نیست و عزاداران امام مظلوم نیز باید هدف کربلا را بشناسند و ما نباید از اهداف عاشورا غافل شویم، زیرا اگر ما کربلا را درست درک کنیم و تعلیمات این نهضت را در زندگی خودمان پیاده کینم به راحتی می توانیم علیه ظالمان و مستکبران ایستادگی کنیم.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه اظهار داشت: امام حسین (ع) و یارانش با شهادت خود بنی امیه را رسوا کرد و نابود کردند و دین اسلام را به کمال رساندند، امام حسین (ع) درس استقامت در برابر ستمگران را دادند و پس از نهضت کربلا تا اکنون چقدر نهضت ها در دنیا با اقتدا به نهضت حسینی برپا شد و دولتمردان ظالم و ستمگران را نابود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: پیام محرم مقاومت و حمایت از مظومان است، امروز کمک به مردم فلسطین، یمن، بحرین و کشمیر بر ما ضروری است، اگر امت اسلامی به تعلیمات امام حسین (ع) عمل کنند آن روز دور نیست که دشمنان اسلام نابود و اسلام ناب محمدی سربلند خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha