جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در این روزها که شاهد برخی مشکلات در کشور هستیم باید با تاسی از کلام مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی» از این مشکلات عبور کنیم، زیرا حل مشکلات کشور تنها با توان و ظرفیت داخلی ممکن خواهد بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اینکه برخی از اخبار رسانه ها باعث ایجاد التهاب در جامعه می شوند، اظهار داشت: در هفته های اخیر برخی از کانال ها اخباری درباره فساد اداری در کردستان مطرح کردند که نوع خبر باعث شدف برخی از آن سوءاستفاده کنند و علیه استان و مسئولان آن سیاه نمایی کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه تهمت و بهتان به برادر مسلمان در اسلام بسیار نکوهیده است، بیان داشت: این افراد که به این راحتی چنین شایعاتی را در فضای مجازی و رسانه ای نشر می دهند، چگونه از آن دنیای خود نمی ترسند. همه به عینه دیدیم که انتشار شایعه رتبه اول بودن کردستان در فساد اداری، زمینه سوءاستفاده برخی از افراد و گروه ها را به وجود آورد که این امر هم به زیان ساختار استان است و هم باعث فرار سرمایه گذاران می شود.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه قلم مقدس است و باید از آن در راه درست استفاده کنیم، بیان داشت: ملتهب کردن جامعه اسلامی با انتشار یک شایعه چیزی است که دشمنان می خواهند و کسانی که با اعمال خود سیاه نمایی می کنند به نوعی آب در آسیاب دشمنان نظام و انقلاب می ریزند.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ مردم و مسئولان کردستان بالاتر از این است که بتوان چنین تهمت هایی به آنان زد، گفت: خوشبختانه همه به عینه می دانیم که مدیران کردستان برای توسعه و پیشرفت این استان از هیچ کوششی فروگذار نبوده اند، البته هستند زیردستانی که کارشکنی می کنند که این را هرگز نباید به حساب کل استان گذاشت.

وی با تقدیر از تلاش دستگاه های نظارتی استان در برخورد با مظاهر فساد اداری در استان، گفت: بی شک اگر فساد اداری در ادارات و یا توسط مسئولان استان روی می داد، دستگاه های نظارتی خیلی زودتر آن را می فهمیدند و با آن براساس نص صریح قانون برخورد می کردند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: البته کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان نیست، اما باید بدانیم که این مشکلات تنها مختص کردستان نمی باشد و دیگر استانهای کشور به نوعی با آن دست و پنجه نرم می کنند، بنابراین از مسئولان درخواست داریم تمام توان خود را برای رفع این معضلات در استان صرف کنند.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه همه برای رفع مشکلات موجود در جامعه مسئول هستیم، گفت: در این روزها که شاهد برخی مشکلات در کشور هستیم باید با تاسی از کلام مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی» از این مشکلات عبور کنیم، زیرا حل مشکلات کشور تنها با توان و ظرفیت داخلی ممکن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha