چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 862666
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
حجت الاسلام سیدعلیرضا تکیه ای

حوزه/ همایش « پرچمداران بصیرت»، با حضور با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان، رئیس ستاد اعتکاف کشور و مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، در مقبره هاجره خاتون شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، همایش « پرچمداران بصیرت»، صبح امروز با حضور با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان، رئیس ستاد اعتکاف کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، جمعی از روحانیون و مردم، در مقبره هاجره خاتون شهر سنندج برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تکیه ای، رئیس ستاد اعتکاف کشور، هدف اصلی قیام امام حسین علیه السلام را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: پتانسیل هیئات مذهبی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی بسیار بالاست، لذا باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببریم و هیئات مذهبی، کانون احیای فرهنگ حسینی در جامعه اسلامی باشند.

وی ادامه داد: بی شک بیشترین مخاطب هیئات مذهبی، قشر جوان و نوجوان است، بنابراین باید به طریقی با این قشر برخورد کنیم که خدایی ناکرده از دین و مذهب زده نشوند و بتوانیم آنان را به سمت دین هدایت کنیم.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان دست به هر توطئه ای می زنند تا بین برادران دینی و مسلمان اختلاف بیندازند، لذا با اتحاد و وحدت می توان توطئه های دشمن را خنثی کرد.

در ادامه این مراسم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار داشت: می توانیم در این ایام از ظرفیت بالای بقاع متبرکه استان کردستان در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز اظهار داشت: یکی از نکاتی که همواره مورد توجه ما و دیگر متولیان فرهنگی است، بحث رعایت مسایل اخلاقی در هیئات مذهبی می باشد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، منشور شورای هیئات مذهبی قرائت گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha