شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام عبدالهادی مسعودی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی، امروز از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی، قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث به همراه حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی معاون آموزش موسسه دارالحدیث، امروز با حضور در خبرگزاری حوزه از بخش های مختلف این رسانه رسمی حوزه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرغیاثی ناظرعلمی رسانه حوزه نیز حضور داشت، دبیران خبرگزاری حوزه  گزارشی از فعالیت های بخش های مربوطه  ارائه دادند.

وی همچنین در گفت و گویی با خبرگزاری حوزه فعالیت های دانشگاه قرآن و حدیث را تشریح کرد که به زودی از این رسانه منتشر خواهد شد.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث نیز حضور داشت.

گفتنی است: انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامی و دینی مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علمیه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha