پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قوه قضائیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: دیدگاه مردم نسبت به دستگاه قضا نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و می توان گفت که سبب امیدواری مردم به آینده کشور شده است.

حجت الاسلام علی سالاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، اظهار داشت: یکی از خواسته های بدیهی و اولیه هر اجتماعی، تامین امنیت و عدالت است و جوامع در پرتو این خواسته بارور و شکوفا می شوند، لذا هر گاه دستگاه و سیستم قضایی و نظارتی به خوبی و به دور از رابطه و باندبازی کار خود را انجام دهد، جامعه نیز از ناهنجاری های موجود در حوزه های مختلف مبرا می شود.

وی  در ادامه با اشاره به عملکرد حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در برخورد با مظاهر فساد در کشور گفت: انصافا عملکرد قوه قضائیه متحول شده است و امروز برای مفسدان مالی و اقتصادی دیگر جا و پناهگاه امنی نیست.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه تداوم مبارزه قوه قضائیه با عوامل فساد مالی و اداری در کشور نتایج خود را در این روزها نشان داده است، بیان کرد: برخوردهای بدون اغماض و شدید دستگاه قضا با مخلان اقتصادی و... کشور باعث شده است که اکنون شاهد کاهش ملموس فساد، اختلاس و... در کشور باشیم.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: امروز حال و هوای دستگاه قضا در کشور تغییر کرده است و جامعه نیز خواستار تداوم برخوردهای قاطعانه رییس دستگاه قضا می باشد.

وی با اشاره به اینکه کارنامه این مدت سیستم قضایی کشور درخشان تر از ادوار گذشته است، گفت:  دستگیری برخی از مخلان و مفسدان بزرگ اقتصادی در کشور توسط سیستم قضایی کشور باعث ایجاد ثبات در بازار شده است.

وی یادآور شد: عملکرد قوه قضائیه سبب امیدواری مردم به آینده شده است. همه امیدواریم که برخوردها با مخلان و مفسدان همچنان با قوت تداوم داشته باشد تا ظلمی بر مظلوم واقع نگردد و شاهد اجرای واقعی عدالت اسلامی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha