جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اشتغال پایدار

حوزه/ راه اندازی کانال اقتصاد مقاومتی، رونق تولید « emoqave@» در پیام رسان سروش که مدتی است توسط حوزه علمیه کردستان راه اندازی شده، باعث راه اندازی مشاغل نوین و پایدار در استان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای «اقتصاد مقاومتی و رونق تولید» و نیز برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور؛ مدیر و معاونین حوزه علمیه استان کردستان چندی پیش با راه اندازی کانالی در بحث اقتصاد و اشتغال توانسته اند که با راهنمایی ها و بارگذاری مقالات کاربردی در بحث اشتغال و کارآفرینی، زمینه ایجاد اشتغال های نوین و جدیدی در استان کردستان را مهیا کنند.

کانال اقتصاد مقاومتی، رونق تولید «emoqavem@» در پیام رسان سروش که مدتی است توسط حوزه علمیه استان کردستان راه اندازی شده، در کمترین مدت زمان توانسته است که مخاطبان زیادی جذب نماید.

براساس آمارهای موجود این کانال باعث ایجاد اشتغال در شهرستانهای کردستان و حتی دیگر استانهای کشور شده است که این خود یک حرکت جهادی و آتش به اختیار است.

یکی از امتیازات این کانال ارائه اطلاعات کامل برای ایجاد یک حرفه و شغل متناسب با هر صنف و مقطع تحصیلی است.

از نکات قابل توجه دیگر در این کانال، توجه به مشاغل پایدار همانند پرورش ماکیان، ماهیان، دام های سبک و سنگین، باغداری و... می باشد.

براساس آمار موجود هم اکنون تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی این استان که تا چندی پیش بیکار بوده اند با استفاده از اطلاعات این کانال توانسته اند که نه تنها برای خود اشتغال ایجاد کنند، بلکه زمینه اشتغال چندین نفر دیگر را فراهم کنند.

توجه به مشاغل نوین در سطح جهانی، معرفی و راهنمایی آغاز به کار و توضیحات کلی و جزیی از دیگر ویژگی های کانال «اقتصاد مقاومتی، رونق تولید» حوزه علمیه استان کردستان است.

در بخشی از این کانال شاهد معرفی برخی از مشاغل هستیم که تاکنون در کشور ناشناخته بوده است که این را باید مرهون تلاش های مدیر و معاونین حوزه علمیه این استان دانست.

استفاده از تجارب کارآفرینان برتر کشور در این کانال یکی دیگر از ویژگی کانال « اقتصادی مقاومتی، رونق تولید» است.

در این کانال اساتید فن و کارآفرینان برتر کشور بدون هیچ چشم داشتی اطلاعات و تجارت خود را در اختیار عموم مخاطبین قرار می دهند که این حرکت سبب انقلابی بزرگ در بحث اشتغال در کردستان شده است.

بی شک اقدام تحسین برانگیز حوزه علمیه کردستان در راه اندازی چنین کانالی در پیام رسان سروش می تواند تحولات بسیاری در بخش اقتصاد و اشتغال این استان ایجاد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha