پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمد مهدی فتحی معاونت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر

حوزه/ معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر گفت: دشمن از ناحیه حجاب زنان و عفت خانواده ضربه خورده و در صدد ترویج بی غیرتی در جامعه و انتقام از نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محمد مهدی فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه گفت: دستگاه های حکومتی هر کدام به سهم خود در فرهنگ سازی حجاب و عفاف وظایفی دارند که در صورت عمل به آن شاهد وضعیت نابهنجار جامعه نخواهیم بود.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر با بیان اینکه یکی ازآیاتی که به طور صریح اصل حجاب را برای زنها واجب و لازم و ضروری دانسته آیه ۳۰ سوره نور است، افزود: دستور خداوند بر وجوب رعایت حجاب برای زنان در برابر نامحرمان، جهت سلامت نفس و امنیت روانی جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به اینکه سیاست غلط پهلوی اول و دوم در کشف حجاب و ترویج بی عفتی در ایران ریشه در تصمیمات دشمنان اسلام و مکتب تشیع داشت، ادامه داد: به لطف الهی پروژه بی حجابی و بی عفتی با وقوع انقلاب اسلامی متوقف و زنان جامعه پیشقراولان مبارزه علیه رژیم طاغوت شدند.

وی با بیان سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حجاب  فرمودند «نباید تصور کنیم کسی که نسبت به حجاب غفلت یا بی‌دقتی دارد، لزوما مخالف ارزش‌های نظام، اسلام و انقلاب است» گفت: دشمن از ناحیه حجاب زنان و عفت خانواده ضربه خورده و در صدد ترویج بی غیرتی در جامعه و انتقام از نظام اسلامی است.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر با اشاره به اینکه ترویج فراگیر فرهنگ پوشش اسلامی در سطح جامعه نیاز به همت تمامی دستگاه ها دارد تا زمینه اجرایی شدن این دستور قرآنی فراهم آید، ابراز داشت: همه دستگاه ها، در حوزه عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام فتحی در پایان از برگزاری یک همایش دولتی بیا حضور بانوان بدحجاب انتقاد کرد و خواستار برخورد قوه قضائیه با هنجار شکنان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 4
    هوشنگ خخخخخ
    • سیروس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 0
      احسنت و بجا فرمودن