جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زیارت عاشورا

حوزه/ انحراف به حدی بود که بسیاری از مسلمانان بر این اعتقاد بودند امام حسین علیه السلام از دین خارج شده است!!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، امروز در نشستی که به مناسبت تبیین نهضت عاشورا با حضور طلاب، در مدرسه سفیران هدایت سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هنوز بعد از گذشت 1400 سال از حادثه کربلا می بینیم که نام امام حسین (ع) نه تنها از یادها نرفته، بلکه روز به روز به شور و شعور حسینی افزوده می شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء سنندج ادامه داد: اولین و مهمترین ویژگی نهضت امام حسین (ع) این بود که فرزند رسول خدا (ص) با علم کامل، اهل بیت و یارانش را به صحرای کربلا برد که این نشان می دهد که امام(ع) ماموریت خود که همان زنده داشتن امر به معروف و نهی از منکر بود را به خوبی می دانستند و نیز سرانجام کارش را.

حجت الاسلام کاوه با تاکید بر اینکه در زمان نهضت و قیام امام حسین (ع) دین اسلام به کلی هم در ظاهر و هم در باطن منحرف شده بود، گفت: انحراف به حدی بود که بسیاری از مسلمانان بر این اعتقاد بودند امام حسین علیه السلام از دین خارج شده است!!

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء سنندج تصریح کرد: این انحراف تا حدی بود که سپاهیان مقابل امام حسین (ع) غسل شهادت کرده بودند که نشان از موفقیت دستگاه تبلیغاتی بنی امیه در آن برهه تاریخی می داد. با این وجود امام حسین (ع) لحظه ای از فرمان خداوند شک به دل خویش راه نداد و اهل بیت و کودکانش را فدای اسلام ناب محمدی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha