جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: متاسفانه برخی نگاه های به طلبه و روحانی، ناجوانمردانه است و کسانی که می گویند جامعه اسلامی نیازی به روحانی ندارد، یا از روی جهل این سخن را بر زبان می آورند و یا اینکه دشمن و معاند دین خدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی در نشستی با طلاب اهل سنت شهرستان مریوان که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: قدم در راه طلبگی آسان ولی ماندن در این مسیر بسیار مشکل است، البته این مشکل به معنی سختی معمولی نیست، بلکه به معنی مسئولیت دینی و اسلامی می باشد.

وی  افزود: هزاران سال است که علما و روحانیون، سینه به سینه دین اسلام را حفظ کرده اند، لذا کسانی که می گویند جامعه اسلامی نیازی به روحانی ندارد، یا از روی جهل این سخن را بر زبان می آورند و یا اینکه دشمن و معاند دین خدا هستند.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: روحانیون باید با علم، تقوا، بینش و... زمینه های تحقق کامل جامعه اسلامی سالم را مهیا سازند، البته با وجود تبلیغات سنگین دشمنان، این کار آسانی نیست و از عهده همه کس بر نمی آید.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: متاسفانه برخی نگاه های به طلبه و روحانی، نگاه های ناجوانمردانه است. با وجود همه این سختی ها شما طلاب می توانید با علم و دیانت خود جامعه اسلامی را به سمت کشتی نجات و سعادت راهنمایی کنید.

در پایان این دیدار، طلاب جدیدالورود سئوالات خود را از امام جمعه مریوان پرسیدند و وی نیز به آنان پاسخ لازم را داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha