جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصاحبه با معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس با موضوع محرم

حوزه/ مدرسه الزهرا(س) بندرعباس هر ساله در دهه اول محرم برنامه های ویژه ای برای عموم بانوان برگزار می کند، امسال نیز قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی اساتید مجرب حوزه در موضوعات تربیتی، اعتقادی، اجتماعی و ...، مداحی، سفره کریمانه اهل بیت (ع) و مراسم شیرخوارگان حسینی از جمله این برنامه هاست.

خانم عصمت قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارشان با اشاره به بیانات امام راحل (ره)، اظهار کرد: باید برای زنده نگه داشتن اسلام، یاد قیام عاشورا را زنده نگه داشت.

استاد حوزه افزود: هر ساله با آمدن محرم و حضور جوانان در مجالس و هیئت های عزاداری امام حسین (ع)، تهاجم فرهنگی دشمن و توطئه ها و نقشه های برنامه ریزی شده ی آن ها خنثی می شود.

قلی زاده خاطرنشان کرد: برگزاری مجالس و هیئت های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و تجمع مردم در هیات ها و مساجد تاثیر زیادی در همیاری مردم با یکدیگر و تلاش در رفع مشکلات بخصوص مشکلات جوانان دارد.

وی در ادامه به برنامه های مدرسه علمیه الزهرا(س) در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: مدرسه الزهرا(س) هر ساله در دهه اول محرم برنامه های ویژه ای برای عموم بانوان برگزار می کند، امسال نیز قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی اساتید مجرب حوزه در موضوعات تربیتی، اعتقادی، اجتماعی و ...، مداحی، سفره کریمانه اهل بیت (ع) و مراسم شیرخوارگان حسینی از جمله این برنامه هاست.

استاد حوزه خواهران همچنین به ویژه برنامه های روز تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و افزود: مقتل خوانی، اجرای تئاتر و قرائت زیارت ناحیه مقدسه، برگزاری نماز جماعت در تاسوعا و عاشور، پخش 2000 پرس غذای تبرکی در روزهای تاسوعا و عاشورا از برنامه های پیش رو در دهه اول محرم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha