جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ عیادت امام جمعه همدان از بانوی طلبه آمر به معروف

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیر حوزه علمیه خواهران و جمعی از مسئولان ستاد امر به معروف استان همدان، با حضور در منزل بانوی طلبه همدانی آمر به معروف از وی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی به همراه حجج اسلام نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی، فاضلیان مدیر حوزه علمیه خواهران و جمعی از مسئولان ستاد امر به معروف استان با حضور در منزل بانوی طلبه همدانی آمر به معروف و ناهی از منکر، از وی عیادت کردند.

امام جمعه همدان در این دیدار با تشکر از خانم فاطمه السادات حسینی به خاطر حس مسئولیت او در برابر فریضه امر به معروف، گفت: ستاد امربه معروف زحمات فراوانی در این زمینه انجام داده است و باید قدردان آن ها باشیم، اما در مجموع باید گفت که ستاد مظلوم واقع شده و نیاز دارد که بدنه آن تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، ابراز داشت: بنده به عنوان مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از خانواده خانم حسینی و همه کسانی که آمر معروف هستند تقدیر و تشکر می کنم.

حوزویان تا پای جان برای حفظ انقلاب و اسلام ایستاده اند

در ادامه این دیدار  حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به دیدار هفته پیش خود با آیت الله العظمی سبحانی، گفت: عده ای با گرفتن پول موظف هستند تا با حضور بی حجاب در جامعه، قبح بی حجابی را بشکنند.

وی تصریح کرد: بنده در تماس با مسئول دفتر مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور اعلام کردم که حوزویان ما تا پای جان برای حفظ انقلاب و اسلام ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام فاضلیان تاکید کرد: آنچه مشخص است حرکت رو به جلو حوزه ها خصوصا حوزه های همدان است که دشمن توان دیدن آن را ندارد و به دنبال مقابله با آن هستند، البته ما نیز توان آن را هم داده ایم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، انجام امر به معروف را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: اگر ما صحنه را خالی کنیم ضربه سختی خواهیم خورد و باید مراقب حرکات و نقشه های دشمن باشیم.

شرح ماجرا

گفتنی است، فاطمه السادات حسینی، طلبه سطح دو مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله علیها همدان و مبلّغ همدانی، در یکی از پارک‌های شهر هنگام عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله علیها همدان، روز شنبه نهم شهریور ماه با اعلام خبر «ضرب و شتم بانوی طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر»، خواستار برخورد قضایی با ضاربان و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد.

سید مجید حسینی، پدر بانوی طلبه همدانی آمر به معروف و ناهی از منکر هم در گفتگو با خبرنگار «حوزه» به تشریح ماجرا پرداخت که روز گذشته، با تیتر «پدر بانوی طلبه آمر به معروف از ماجرای ضرب و شتم دخترش می گوید/ نیروی انتظامی حمایت نکرد!!+ صوت» منتشر شد.

نماینده ولی فقیه در همدان امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران «با تشکر از بانوی طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر» بر ضرورت حمایت نیروهای انتظامی از آمران به معروف تاکید کرد و گفته بود که آمران به معروف باید نیروی انتظامی را حامی خود بدانند و اگر در جریان این اتفاق، ماموری مرتکب تخلف شد نه تنها باید پاسخگوی این عمل باشند، بلکه به صورت قانونی نیز با او باید برخورد شود، چرا که اگر هنجار شکنان احساس امنیت داشته باشند، امنیت روانی و فرهنگی جامعه آسیب خواهد دید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    5 4
    سلام.واقعا تشکر میکنم و افتخار میکنم که همچین کسانی همچنان در جامعه هستن.هم اینکه واقعا دل آدم به درد میاد با شنیدن این اخبار .خیلی جای تأسف داره .امیدوارم همیشه موفق باشید.خدا یار و یاورتون.انشاءالله که از این دسته افراد بیشتر بشن تو جامعه.خدا قوت
  • کریمی از کرمانشاه IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    8 3
    سلام خدا بر غیرت خانم آمر به معروف و ناهی از منکر همدانی!
  • محسن IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    7 2
    مجمع نمایندگان طلاب باید از این طلبه حمایت کند و رسما پیگیر بشوند که چرا با آمران به معروف طلبه اینطور برخورد می کنند
  • سعید IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    7 1
    امام حسین فرمود من قیام کردم که امر به معروف کنم به نظر بنده باید با اون مامور برخورد قاطع بشه اگر نمیتونی سرباز امام زمان باشی یه شغل دیگه انتخاب کن نه سرباز دشمن دین بشو
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    2 2
    زمانه عوض شده خوبی مردم رانمی شه بگی چه برسه به اینکه ارشادشون کنی به ادم هزارتاحرف می زنندودنبال انتقام هستندازجونمون سیرنشدیم
  • امیری IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    4 1
    با سلام خدمت دوستان حوزه نیوز در جهت اطلاع رسانی. و خدا خیر بده این بانوی طلبه رو که مردان و بخصوص اون مامور نیروی انتظامی باید از این بانوی فاطمی و زینبی یاد بگیرند و کار ایشون رو سرلوحه زندگیشون.
  • سعید IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    4 1
    واقعا حاشا به غیرت اون مامور نیروی انتظامی که پولش رو اون میگیره کتک و فحشش رو طلاب محترم میخورند. اصلا مسئولین نیروی انتظامی در ظاهر میگن میگیریم و می بندیم و فلان و فلان می کنیم ولی در اصل کار کاری با این جکر موارد ندارند
    • علی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      0 1
      برادر عزیز شما از تمام ماجرا خبر نداری، یکطرفه به قاضی رفتن نتیجه‌ای جز خسران و مدیون دیگران شدن ندارد، حاشا به غیرت این خبرگزاری که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد
    • . IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      0 0
      واقعا که بعضی ها غیرت از صد کیلومتری شون هم رد نشده... حیف
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 0
    آقا شهردار قم چی شد
    • حسین IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
      1 2
      ای کاش از اصل موضوع خبر داشتی بعد از پلیس انتقاد میکردی.... انشالله خدا به همه آگاهی بده...... الان فقط پلیس در صف اول مقابله با منکر هست بقیه فقط مدعی
  • حسین IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    2 2
    سلام من مطمئن هستم پلیس از آمران به معروف حمایت میکنه، اما ای کاش کسانی که از پلیس انتقاد میکنند اصل موضوع رو خبر داشتند و با در نظر گرفتن خداوند حرف میزدند، مقام معظم رهبری در مورد امر به معروف و نهی از منکر فرمودند تذکر بده و رد شو نه اینکه آمر هم خودش چند منکر بزرگ انجام بده... والله اعلم
  • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 3
    اول شرط دینداری دروغ نگفتنه، شما که میگین طحال این خانوم آسیب دیده اگه راست میگین و شرف دارین برگه پزشکی قانونی این خانوم رو منتشر کنید، واقعا که، وقاحت هم حدی داره. همه مردم هم دروغ‌های شما رو باور کنند و هجمه علیه ناجا رو تبلیغ کنید، ما ماموران ناجا که در جریان کامل ماجرا هستیم. اون افسر پلیس به هیچ وجه این حرفها رو نزد. خدا دروغگویان رو از آتش جهنم نجات نمیده
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام بنده به عنوان یه شهروندعرض کنم کاش نیروی انتظامی واون خانواده که گفتندهمدانی نیستندهم حضورداشتندوبعدقضاوت کنیم .تضعیف پلیس ضربه به جامعه ونظام است.