سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه شاهد برگزاری همایش هایی با اسم‌ها و القاب تشریفاتی هستیم که در آن خرج هایی می شود که در ذهن انسان نمی گنجد، آن هم برای هیچ! و این در حالی است که راه های استان وضعیت نامناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه هلال احمر دلسوز مردم است، گفت: اگرچه این جمعیت در برابر مردم به صورت شخصی شناسایی نمی شوند اما در مشکلات جامعه اینها به خوبی به کمک مردم می‌روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نجات جان انسانها شغل بسیار مقدس است، خاطر نشان کرد: خراسان جنوبی استانی پهناور است که به دلایل مختلفی دچار عقب ماندگی هایی شده که ضایعات و تلفات آن زیاد است، لذا امیدواریم در تصمیم گیری ها برای استان آنچه قابل انجام است به حقیقت بپیوندد.

وی گفت: متأسفانه شاهد هستیم که همایش هایی برگزار می کنند و گاهی نیز اسم‌ها و القاب تشریفاتی دیگری به آن می دهند و خرج هایی می کنند که در ذهن انسان نمی گنجد، آن هم برای هیچ! و این در حالی است که راه های استان وضعیت نامناسبی دارد، لذا اینگونه مسائل اولویت دار در انتهای صف می ماند و مسائلی که نه تنها اولویت ندارند بلکه مطلوب هم نیست، مورد توجه قرار گرفته و اعتبارات عظیمی نیز برای آن جذب و هزینه می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جلسات مشورتی که دارید به مسئولین مربوطه و مسئولانی که مدیریت کلی در دست آن هاست و می توانند در ارتباط با وزارت خانه ها و سازمان ها این موضوعات را تعدیل کنند، این نکته را متذکر شوید تا جلوی اسراف کاری ها گرفته و به ضروریت های لازم روزانه توجه و آن ها را برآورده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: وقتی زیرساخت های لازم و تذکرات لازم به مردم داده شود آنگاه می توان اینگونه قضایا را به حداقل رساند.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی استان پهناور، پراکنده و در منطقه ای کویری واقع شده که با کمبود آب و کشاورزی روبرو است و باعث گشته تا مردم با مشکلات اقتصادی بی شماری دست و پنجه نرم کنند اما با همه این موارد آنچه از ناحیه مردم است در عین تنگدستی و قناعتی که دارند، در انواع کمک های خیرخواهانه اجتماعی و دینی حرف اول را می زنند، لذا باید قدر این مردم را دانست.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha