پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم عزاداری شب سوم محرم در اهواز

حوزه/ رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان گفت: هیئات مذهبی طلایه داران ترویج فرهنگ حسینی هستند و باید از ورود به جریانات سیاسی بپرهیزند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام روح الدین دریکوند امروز در همایش عاشوراییان که با حضور مبلغان و مسئولان هیئات مذهبی، در سالن جهاد کشاوزی استان لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه هیئات ظرفیتی مغتنم برای ترویج فرهنگ حسینی هستند، گفت: هیئات مذهبی باید با ارائه برنامه های بامحتوا و مطلوب خروجی تبلیغی موفقی داشته باشند و برای حضور باشکوه جوانان به مراسم ها و منبرها تلاش خود را بکار گیرند .

وی با اشاره به اینکه مسئولان و اعضای هیئات مذهبی افرادی ولایی و حامی ولایت هستند، اظهار کرد: هیئات مذهبی بدون هیچ چشمداشت و حقوقی و با صرف هزینه های مردمی و حتی بخشی از اندوخته مالی و معنوی خود مراسم عزاداری را برپا می کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی لرستان با بیان اینکه هیئات مذهبی پرچمداران اشاعه فرهنگ دینی و اجتماعی در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: هیئات مذهبی باید هدف داشته باشند و اهداف اسلام و انقلاب را در برنامه های خود تبیین و تشریح نمایند.

حجت الاسلام دریکوند در پایان با بیان اینکه هیئات مذهبی باید بدون وارد شدن به جریانات سیاسی اهداف و برنامه های خود را انجام دهند، گفت: هیئات مذهبی باید بدور از سیاسی کاری رسالت خود را انجام دهند و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی مراقب باشند بازیچه دست سیاسیون نشوند . 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha