چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صادقی

حجت الاسلام صادقی گفت: استان اصفهان همواره در عرصه واقفان نیک اندیش و خیرین در سطح کشور سرآمد بوده است، سالی ۲۸۰ وقف جدید نشان از رویکرد متعالی مردم اصفهان نسبت به سنت حسنه وقف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: ۵سال در شهرستان اصفهان و ۶ سال در مرکز استان توفیق خدمتگزاری به قرآن، عترت و فرزندانشان و امامزادگان واجب التعظیم را داشتیم.

وی بیان کرد: آنچه در توان داشتم برای تمام موقوفات و امامزادگان استان بکاربستم، در طول این مدت زیارت ۷۱۸  امامزاده در استان را قطعا انجام داده ام.

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه اصفهان ادامه داد: خود را مدیون موقوفات و بقاع متبرکه استان نمی دانم چرا که در طول این مدت تلاش شبانه روزی کردم، در خدمت ولایت و امامزادگان بوده و هستیم

وی با بیان اینکه آنچه توانستم برای حوزه های علمیه گام برداشتم گفت: شهدای استان درحقیقت وقف نامه های ماندگارند، ۲۴ هزار وقف نامه ماندگار در استان افتخاری بلند مقام و مسولیتی سنگین بر دوش مسولین نظام است.

حجت الاسلام صادقی افزود: استان اصفهان همواره در عرصه واقفان نیک اندیش و خیرین در سطح کشور سرآمد بوده است، سالی ۲۸۰ وقف جدید نشان از رویکرد متعالی مردم اصفهان نسبت به سنت حسنه وقف است.

وی توضیح داد: بیش از ۱۱ سال برای تقویت جایگاه قرآن در زندان ها تلاش کردم که منجر به آزادی زندانی های زیادی شد

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه اصفهان تصریح کرد: همه ما در جهت ارتقا و سربلندی نظامی و اجرای اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رتبه های برتر در زمینه قاریان قرآن و حافظان قرآن کشور متعلق به استان اصفهان است خاطرنشان کرد: اجرای طرح افق که مشتمل بر آسیب های اجتماعی و فعالیت فرهنگی بقاع متبرکه و قرآن کریم است طرحی متعالی بوده که امسال حسب دستور رئیس سازمان اوقاف کشور محقق خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی در توضیح برخی از اقدامات صورت گرفته در طول ۶ سال گذشته عنوان کرد: ثبت بیش از ۱۱هزار موقوفه و رقبه استان از سال ۹۲ تا کنون به وسعت و متراژ

۳۹ میلیون ۹۴۴ هزار مترمربع  و تبدیل ۱هزار ۱۷۷ سند دفترچه سیم و سربی  به سند تک برگی ازدیگر اقدامات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha