پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: تبیین اصول و مبانی بیانیه گام دوم انقلاب و مبانی تحکیم بنیان خانواده از برنامه های محوری منابر و هیئات مذهبی است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، ظهر امروز در همایش عاشوراییان که با حضور مبلغان و هیئات مذهبی لرستان، در سالن همایش جهاد کشاورزی استان برگزار شد با اشاره به اینکه محتوای تبلیغی برنامه مبلغان و هیئات مذهبی در محرم امسال تبلیغ در راستای اصول بیانیه گام دوم انقلاب و تحکیم بنیان خانواده است، گفت: مبلغان، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) باید در این راستا رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز دشمنان اسلام و انقلاب فروپاشی کانون خانواده را در راس برنامه های خود قرار داده اند، خاطر نشان کرد: مبلغان،ذاکران و مداحان باید به برای تبلیغ و تبیین این مبانی مهم و اصولی از جمله بیانیه گام دوم انقلاب و بیان اصول مبانی خانواده ورود پیدا کنند و این مهم را در راس برنامه ها و منابر خود قرار دهند .

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، ولایت مداری را از برکات محوری هیئات مذهبی در جامعه دانست و یادآور شد: هیئات ما عین امنیت هستند به گونه ای که در ایام محرم و صفر میزان جرم و جنایت براساس آمار و گزارشات به طور چشمگیری کاهش می یابد .

حجت الاسلام مهدوی امین در ادامه با اشاره به اینکه هیئات مذهبی زیر نظر هیچ دولتی نیستند، گفت: هیئات مذهبی به هیچ جریان سیاسی ورود پیدا نکنند و با تمام توان در راستای اجرای گسترش معنویت در جامعه قدم بر  دارند . 

 یاراحمدی کارشناس مسئول سیاسی فرمانداری خرم آباد نیز  اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت مراسم عزاداری در هیئات مذهبی استان لرستان اندیشیده شده است و در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است . 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha