شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 862842
۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همه ی آن هایی که خواستند راه امام حسین(علیه السلام) را تحریف کنند و مانع شوند و یا در صدد تحریف آن هستند، بدانند که هرگز به چنین هدف شومی دست پیدا نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان هیأت های مذهبی و مداحان اهل بیت(علیه السلام) بیرجند، اظهار کرد: جایگاه پیامبر آخرالزمان و خاندان پاکش و مخصوصا پنج تن آل عبا یک جایگاه استثنایی است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه همه ی پیغمبران به جریان حسین بن علی(علیه السلام) خبر داده بودند، گفت: امام علی(علیه السلام)، امام حسن مجتبی(علیه السلام) و حتی خود سید الشهدا نیز از جریان کربلا آگاه بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه موجب بقای دین به معنی حقیقی نه انحرافی آن شده است، اساس آن اجرای عدالت و مبارزه علیه ستم ستمگران بوده است گفت: همه پیغمبران برای زدن یک حرف آمده اند و آن اینکه انسان جایگاه عدالت را بگیرد و این جایگاه تنها مسائل اقتصادی نیست، بلکه باید جایگاه خودِ انسان، قیام به قسط باشد و روزی این تحقق پیدا خواهد کرد زیرا این وعده خداست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: روز ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روزی است که هدف امام حسین(علیه السلام) تحقق پیدا خواهد کرد و رجعت حسینی نیز به دنبال این قضیه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انسان های بی سعادت، گمراه و گمراه کننده همواره با حق، خدا، دین، عدل، قسط، پیغمبران، ائمه و آرمان های امام حسین(علیه السلام) جنگیده و می جنگند، بیان داشت: دشمن در هر قیافه ای در می آید و در لباس های ما نیز نفوذ پیدا می کند، اما مهم این است که بتوانیم با بصیرت، دشمن را در هر قیافه و لباسی شناسایی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همه ی آن هایی که خواستند راه امام حسین(علیه السلام) را تحریف کنند و مانع شوند و یا در صدد تحریف آن هستند، حال می خواهد متوکل عباسی، یزید، رضا شاه و یا طرح انگلیسی باشد، بدانند که هرگز به چنین هدف شومی دست پیدا نخواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز جریاناتی در قیافه ها و اسم های مختلف به راه افتاده اند که به اسلام، انقلاب و راه حسین بن علی(علیه السلام) ضربه وارد کنند، اما مطمئن باشند که نمی توانند.

وی یادآور شد: صدام بعد از رضاشاه، منویات انگلیس، صهیونیست ها و آمریکایی ها را اجرا و علیه مکتب حسینی، انقلاب حسینی و کشور اسلامی ایران قد علم کرد و هر جنایت و ظلمی را انجام داد اما همگان دیدند که عاقبتش چه شد و ره به کجا برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: اخیرا مقاله ای در روزنامه های خود آمریکا منتشر شده است که نویسنده آن، رئیس جمهور آمریکا را خطاب قرار داده و این گونه گفته  که ” آقای ترامپ حواست جمع باشد، زیرا امروز یزید مدرن تویی؛ عاقبت صدام را بنگر و منتظر چنین روزی باش، زیرا در طول این قرن ها هر کسی که در مقابل امام حسین(علیه السلام) قد علم کرده است با همه ی مانوری که داده، آخرش محکوم به فنا شده و تو نیز بهتر از آن ها نیستی. ”

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: انواع مسائل اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، پیشگیری از اذیت و آزار مردم را در عزاداری ها مدنظر قرار دهید و رعایت کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: طبق روایات کسانی که پیش از ظهور حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مواضع حضرت را که همان عدل و مبارزه با ظلم است را رعایت کنند، ارزششان بیشتر از کسانی است که بعد از ظهور باشند.

وی مطرح کرد: برخی افراد نفوذ می کنند، مانور می دهند و انواع و اقسام انحرافات را ایجاد می کنند، اما مردم بصیرت دارند و تشخیص می دهند که آن کارهایی که خارج از ایده های امام حسین(علیه السلام) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است هیچ ربطی به اسلام ندارد و آن ها ستمگرانی هستند که نفوذ پیدا کرده اند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha