سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان، نماینده ای را لایق حضور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که در مسائل سیاسی پیرو سیدالشهدا(ع) باشد و گفت: نباید به کسی رای بدهیم که برای انتخابات غذا می دهد، بلکه باید حامی کسی باشیم که از رهبری و خون شهدا دفاع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عصر امروز در گردهمایی مبلغان و فرماندهان نیروی انتظامی استان با بیان این که اسلام مجموعه دستورالعمل هایی است که نیاز بشر را رفع خواهد کرد، اظهار داشت: ما اسلامی را قبول داریم که مسائل سیاسی آن عین مسائل دینی آن است.

وی با تاکید بر اینکه 40 سال است مردم در استقامت در برابر دشمنان و مشکلات استوار ایستاده اند، خاطر نشان کرد: امسال سال بسیار مهمی است، چرا که انتخاباتی را پیش رو داریم که می توان بوسیله آن بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات این است که مجلس ما مجلس شجاعی نیست و در برابر بسیاری از موضوعات که نیازمند برخورد جدی مجلس بوده است، سکوت کرده اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان، نماینده ای را لایق حضور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که در مسائل سیاسی پیرو سیدالشهدا(ع) باشد و گفت: نباید به کسی رای بدهیم که برای انتخابات غذا می دهد، بلکه باید حامی کسی باشیم که از رهبری و خون شهدا دفاع کند.

وی، نظارت بر حسن اجرای قانون را وظیفه مجلس عنوان کرد و ابراز داشت: این ایام بهترین زمان برای بصیرت افزایی در جامعه به وسیله هئیت ها و سخنرانی ها است و سعی کنید در شب هایی که جمعیت بیشتری در مراسم حاضر هستند مسائل انقلاب و اسلام را گوشزد کنید.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان این که تبیین گام دوم انقلاب بر عهده من و شما است، تصریح کرد: متاسفانه باید بگوییم که در این مدت سیاسیون خوب عمل نکرده اند، اما مردم با روشنگری هایی که روحانیت در جامعه داشته است در موضوعات مهم بصیرت خود را ثابت کرده اند.

وی با گلایه از طرح موضوع مذاکره مجدد با غرب و آمریکا، تاکید کرد: شش سال مدت زمان کمی نیست که پس از آن به راحتی از برجام خارج شدند و به ما خندیدند.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: همه حرف هایی که دشمنان می گویند دروغ است و هسته ای و تحریم ها بهانه است، چرا که تا زمانی که ما گاو شیرده شویم دست از سر ما بر خواهند داشت و لذا طرح انجام مذاکره با عقل هم خوانی ندارد.

وی با اشاره به این که باید عقاید مردم نسبت به انقلاب را تحکیم بخشیم، اظهار کرد: در منبرهای خود نسبت به تطبیق قیام امام حسین (ع) و استکبار ستیزی تا پای جان مطالبی را برای افزایش بصیرت و معرفت در جامعه مطرح کنید.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه بصیرت افزایی توسط مبلغان و روحانیون در همدان دارای تاثیر به سزایی است، خاطر نشان کرد: در همدان با روشنگری هایی که روحانیون استان در زمان انتخابات انجام دادند حجت الاسلام والمسلمین رئیسی توانست در این استان رای اول را به دست بیاورد و این نشان از نقش بصیرت افزایی در جامعه دارد.

در پایان این مراسم نیز سردار کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان به بیان موضوعات امنیتی در این ایام پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha