جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، حمله راکتی حزب‌الله به مواضع صهیونیست را نماد اقتدار جبهه مقاومت دانست و گفت: مذاکره با آمریکا تفکری بر خواسته از ضعفا النفوس است که دیگر جایی در ادبیات مقاومت جمهوری اسلامی ایران ندارد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: حزب‌الله لبنان و رهبر فرزانه آن، سید حسن نصرالله، نشان داد که اگر به خدا توکل کنیم راه مقاومت را می‌توان دنبال کرد و این همان درسی است که ریشه در حماسه پر شور حسینی داشته و امام خمینی(ره) به همه ملت ایران آموختند و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای نیز همواره آن را یادآور می‌شوند.

وی با بیان اینکه آینده روشنی مقابل جبهه انقلاب قرار دارد، اذعان داشت: مذاکره با آمریکا نه تنها هیچ منفعتی برای کشور ندارد بلکه مملو از ضرر و پسرفت هم برای ایران و هم برای سایر ملت‌های جبهه انقلاب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر حزب‌الله لبنان با صراحت اعلام کرد که «ما دوران شکست را پشت سر گذاشته‌ایم و امروز دیگر شاهد پیروزی هستیم»، مسئولان باید بدانند که تنها راه پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها، تکیه بر توان داخلی است، نه مذاکره و سازش با ابرقدرت ها... .

مذاکره کلید رمز وادادگی در برابر دشمن است

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه مذاکره کلید رمز وادادگی در برابر دشمن بوده و دیگر جایی در ادبیات مقاومت جمهوری اسلامی ایران ندارد. تأکید کرد: ضعفا النفوس بدانند که اگر عده‌ای قلیل به خدا توکل کنند «کم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کثِیرَةَ» با توکل بر خدا همه مشکلات حل می‌شود، اما یک مقدار استقامت و صبر لازم دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر جمله مقام معظم رهبری مبنی بر «مذاکره با آمریکا مطلقاً ممنوع»، گفت: مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی نباید از حق خود کوتاه بیایند و این را باید با قدرت نشان دهند.

وی ادامه داد و گفت: اگر دشمن در ما احساس ضعف کرد، مجدداً تحریم‌های بیشتری را وضع خواهد کرد؛ به همین دلیل باید با تقویت نیروهای داخلی، بر مشکلات فائق آمد.

آیت الله موسوی جزایری، اظهار داشت: اگرچه دچار تحریم هستیم اما ریشه کار در داخل بوده و اگر در برابر دشمن بایستیم و به خدا توکل کنیم، پیروز نهایی خواهیم بود و إن‌شاءالله این پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha