جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاسخ حزب الله به اسرائیل

حوزه/آیت الله اعرافی گفت: پاسخ قاطع و دشمن‌شکن حزب الله سرافراز لبنان، افتخار جهان اسلام و محور مقاومت، به تجاوزات ددمنشانه‌ رژیم غاصب صهیونیستی امید امت اسلام و مظلومان و مستضعفان جهان را بیش از پیش زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت پاسخ قاطعانه حزب الله لبنان به تجاوز  رژیم صهیونیستی به مواضع نیروهای حزب الله به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

پاسخ قاطع و دشمن‌شکن حزب الله سرافراز لبنان، افتخار جهان اسلام و محور مقاومت، به تجاوزات ددمنشانه‌ رژیم غاصب صهیونیستی امید امت اسلام  و مظلومان و مستضعفان جهان را بیش از پیش زنده کرد.

با سلسله پیشرفت‌های جبهه‌ مقاومت در سال‌های اخیر و حوادث چند ماه گذشته، بحمدالله،  دوران شکست‌های پی در پی جبهه کفر و استکبار و فرو ریختن هیمنه پوشالی شجره ملعونه رژیم صهیونیستی فرارسیده است و ان‌شاءالله سقوط کامل این نماد استکبار به دست جوانان غیور و مؤمن محور مقاومت رقم خواهد خورد و عصر پیروزی امت اسلام و مستضعفان عالم فرا خواهد رسید.

امت اسلام و کشورهای اسلامی و به ویژه کشور لبنان قهرمان و حوزۀ علمیه، به حزب‌الله و رهبر شجاع، مومن و بصیر آن افتخار می‌کند.

 از خداوند متعال عزت و سربلندی امت اسلام و جبهه مقاومت و حزب الله قهرمان را خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

                                                               

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha