پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف مجالس امام حسین(ع) و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و به ویژه جوانان است گفت: سعی دشمن تعطیلی مجالس امام حسین(ع) است و اگر نتوانند این کار را انجام دهند سعی بر این خواهند داشت که این مجالس را به انحراف بکشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در دیدار با هیات های مذهبی شهر چغادک که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: چغادک شهر پرهیئت و پر حسینیه ای است و مراسمات آن در روزهای مختلف سال و در مناسبت ها با شور زیاد و استقبال خوب مردم برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه تعداد هشت مسجد در شهر چغادک وجود دارد افزود: علاوه بر این،  در کنار این مساجد حسینیه هایی هم دایر است و همچنین حدود 20 حسینیه دیگر غیر حسینیه هایی که در کنار مساجد هستند وجود دارد.

وی به استقبال خوب مردم از محرم پرداخت و گفت: مردم شهر چغادک که به مردم عاشورایی مشهور هستند اهتمام ویژه ای را به دو ماه محرم و صفر و عزاداری امام حسین(ع) دارند و در مجالس اباعبدالله شاهد حضور پرشور و جمعیت کثیر جوانان شهر و پرشدن ظرفیت و گنجایش محل های برگزاری این مراسمات هستیم.

وی با بیان اینکه این حضور چشمگیر توقعات را از روحانی و منبری بالا می برد، افزود: این مجالس باعث رشد مردم می شود و مردم از روحانی و منبری توقع دارند که هر سال مطالب جدیدتری را بشنوند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه شهر چغادک به تنهایی چهار موکب را در ایام محرم برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) دارد ابراز داشت: یکی از این موکب ها در مرز شلمچه، یکی در بین راه نجف تا کربلا و دو موکب دیگر نیز در شهر کربلا در ایام اربعین به خدمت رسانی مردم و زائران سیدالشهدا(ع) خواهند پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف مجالس امام حسین(ع) و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و به ویژه جوانان در آن است گفت: سعی دشمن تعطیلی مجالس امام حسین(ع) است و اگر نتوانند این کار را انجام دهند سعی بر این خواهند داشت که این مجالس را به انحراف کشانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha