جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در زاهدان با جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز و عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران در لبنان با اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز رئیس سابق جامعه المصطفی شاخه لبنان و رئیس جدید دانشگاه شیخ مهدوی مهر و عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران در لبنان با اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کردند.

این هیئت مورد استقبال شیخ زهیر جعید هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی و شیخ هاشم منقاره، شیخ غازی حنینه، شیخ شریف توتیو از اعضای جبهه عمل اسلامی و شیخ ماهر مزهر رئیس کمیته سنی یاری مقاومت، شیخ حسام عیلانی امام جماعت مسجد الغفران، شیخ بلال شحیمی، شیخ حذیفه شحیمی و شیخ محمد ابراهیم ابو حوسه نماینده جمعیت مبلغین قرار گرفت.

در این دیدار پیرامون امور اسلامی به ویژه توصیه های آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در خصوص فعال سازی نقش اهل سنت ایران بحث و گفتگو شد.

شیخ جعید: جبهه عمل اسلامی برای وحدت و مقابله با اسرائیل تلاش می کند

شیخ زهیر جعید ضمن خوشآمدگویی به مهمانان، گفت: جبهه عمل اسلامی از زمان تأسیس آن به دست "فتحی یکن"، برای وحدت اسلامی و ملی، خاموش کردن فتنه های داخلی، هماهنگی تلاش ها و امکانات در جهت مقابله با دشمن صهیونیستی و تاکید بر گزینه مقاومت برای آزادی فلسطین تلاش کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی: التزام صادقانه به توصیه آیت الله خامنه ای در خصوص امور اهل سنت ایران

حجت الاسلام و المسلمین محامی از نقش وحدت گرایانه و تلاش مستمر جبهه عمل اسلامی برای معرفی چهره اسلام حقیقی و دور از انحرافات و فتواهای شاذ قدردانی کرد و گفت: افراطی گری و تروریسم، باعث فروپاشی کشور ها، تفرقه میان بندگان و غرق شدن آنان در دریای خون شده است.

وی بر التزام کامل و صادقانه به توصیه های آیت الله خامنه ای در خصوص توجه زیاد به مسائل و امور اهل سنت ایران و خارج آن تاکید کرد و به اهمیت فعالسازی نقش اهل سنت و علما، مبلغین، متفکرین و فرهیختگان آن در حفظ انقلاب و حرکت در مسیر وحدت و دعوت به سوی خدا بر اساس بصیرت اشاره کرد.

در بخش دیگر این دیدار علما و حاضران در خصوص چگونگی ترجمه عملی و فعالسازی نقش اهل سنت بحث و گفتگوی تفصیلی انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha