پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه در مقابل فریضه امر به معروف و نهی در جامعه مسئولیم و باید آن را نهادینه سازیم، زیرا امام حسین علیه السلام به خاطر ادای این فریضه جان خود را نثار اسلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در همایش «امینانه نیات وافقان» شهرستان بانه اظهار داشت: اسلام جایگاه بسیاری بالایی برای وقف قائل است و استان کردستان نیز در بحث وقف جایگاه مناسبی در کشور دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروز دشمنان با تشدید تحریم های خود می خواهند کشور را تحت فشار خود قرار دهند و در این میان مزدوران داخلی نیز با تبلیغات منفی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: باید امروز به خود افتخار کنیم که رهبری فرزانه و حکیم داریم و راه و مسیر درست را به ما نشان می دهد و هر روز شاهد شکست دشمنان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود با اشاره به محرم حسینی، اظهار داشت: امروز بسیاری از جنبش های حق طلبانه در دنیا به تاسی از قیام سیدالشهدا(ع) به وقوع می پیوندد که این نشان از عظمت عاشورا و عاشوراییان دارد.

وی ادامه داد: همه در مقابل فریضه امر به معروف و نهی در جامعه مسئولیم و باید آن را نهادینه سازیم، زیرا امام حسین علیه السلام به خاطر ادای این فریضه جان خود را نثار اسلام کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از روحانیون و مبلغان درخواست داریم که در منبرهای خود بیشتر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و تاکید داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha