جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

 حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۲۰۰۰ مبلغ و هیئت مذهبی استان در مجالس محرم امسال در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از فعالیت دو هزار مبلغ و هیئت مذهبی استان در مجالس محرم امسال در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت:  ۱۲۰ روحانی در قالب طرح استقرار و پایگاه‌های فرهنگی در ۱۲۰ نقطه استان بوشهر حضور دارند و از طریق ارتباط فعال با ادارات، مردم و تعامل با کمپ‌های ترک اعتیاد در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: متناسب با هر مناسبت به ویژه ماه‌های محرم و صفر مبلغین در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و به ویژه فرهنگ‌سازی جلوگیری از مصرف مواد مخدر فعالیت می‌کنند و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بحث اعتیاد را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره فعالیت هزار و  ۲۰۰ هیئت مذهبی و ۸۰۰ مبلغ و واعظ و خطیب در شبکه تبلیغی، ادامه داد: با استفاده از فرصت محرم وظیفه سنگی در بحث شناخت معروف‌ها و مبارزه با منکرات جامعه مذهبی داریم که وظیفه ما تبلیغ و ارتباط با مردم در جهت مبارزه با منکرات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، انجام فعالیت‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار و استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی و هیئات مذهبی در فصول تبلیغی جهت کاهش آسیب های اجتماعی را از محورهای فعالیت تبلیغات اسلامی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی جهت افراد تاثیرگذار اضافه کرد: این فعالیت‌ها در قالب کارگاه‌های آموزشی و در جهت تربیت اساتید در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر در حوزه پیشگیری از مواد مخدر برگزار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha