جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه هنری

حوزه/ در جلسه ای با حضور معاون آموزش و پژوهش حوزه هنری و مسئولان حوزه علمیه کرمان، راهکارهای توسعه همکاری های این دو نهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در جلسه ای با حضور معاون آموزش و پژوهش حوزه هنری کرمان و مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان، راهکارهای توسعه همکاری های این دو نهاد و ورود طلاب به عرصه های هنری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت

در این جلسه مهندس اسلامی، معاون آموزش و پژوهش حوزه هنری با تشریح جایگاه حوزه هنری و اهمیت حضور و نقش آفرینی طلاب، اساتید و روحانیون انقلابی در عرصه های هنری، به تشریح فعالیت بخش های مختلف حوزه هنری پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان هم با اعلام آمادگی حوزه استان برای توسعه همکاری ها با حوزه هنری، بیان کرد: ضرورت آموزش، تربیت و شناسایی طلاب مستعد در عرصه فعالیت های هنری یکی از مهمترین اهداف و دغدغه های همیشگی مدیریت حوزه استان بوده است.

همچنین در این جلسه حجج اسلام محمدرضا عربزاده، معاون آموزش، علیرضا انجم شعاع معاون پژوهش، احمد مؤمنی معاون تهذیب، سیدقاسم معصومی کارشناس تبلیغ، محمدمهدی صنعتی‎زاده کارشناس مرکز مشاوره حوزه علمیه استان مطالب و دغدغه‎های خود را به شرح ذیل بیان کردند:

1. آمادگی انجمن شعر و ادبیات در برنامه های حوزه هنری

2. ضرورت توجه به مبانی اسلامی و مبانی غرب در بحث هنر

3. ضرورت برگزاری سلسله نشست‎ها و کارگاه‎های پژوهشی هنر اسلام

4. اهمیت استعدادسنجی هنری طلاب و معرفی طلاب مستعد

5. ضرورت مراقبت و مصونیت طلاب از آسیب‎ها و آفات در مباحث هنری

6. اعلام آمادگی انجمن قلم استان برای همکاری با حوزه هنری استان
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha