جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 863016
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷
سه شنبه‎های مهدوی

حوزه/ با حرکت خودجوش تعدادی از جوانان مذهبی کرمانی، طرح «سه شنبه های مهدوی» به منظور فرهنگ‎سازی ایرانی اسلامی و نزدیکی بیشتر عموم مردم به ائمه اطهار علیهم السلام کلید خورد.

خانم سمانه جعفری مهر از فعالان طرح «سه شنبه های مهدوی» در گفتگو با خبرنگار خبرنگاری «حوزه» در کرمان گفت: نظر به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به فعالیتِ آتش به اختیار اقشار مذهبی، طرح فرهنگی "سه شنبه های مهدوی" که اجرای آن از عید غدیر خم در کرمان کلید خورده است این هفته برای سومین بار در محل چهار راه سمیه (طهماسب آباد) کرمان برگزار شد.

وی در خصوص نحوه و هدف از اجرای طرح «سه شنبه های مهدوی»، ادامه داد: ایده‎ی این برنامه که توسط جوانان مذهبی کرمانی به صورت خودجوش و با هدف ارائه پیام‏ های فرهنگی و به نیت شناساندن هرچه بیشتر حضرت ولی‎عصر عجل الله تعالی فرجه به مردم بوده است، از چندین طرح مشابه برگزار شده در کشور گرفته شد و امید است برگزاری این طرح تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه تداوم پیدا کند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: طرح «سه شنبه های مهدوی» با حرکت خودجوش تعدادی از جوانان مذهبی کرمانی، به منظور فرهنگ‎سازی ایرانی اسلامی و نزدیکی بیشتر عموم مردم به ائمه اطهار علیهم السلام کلید خورده است.

جعفری در پایان اظهار کرد: مجریان طرح طرح «سه شنبه های مهدوی» هجوانان مذهبی، ولایی و پرشور هستند و هزینه‎های صرف شده صرفا از طریق اعضای فعال طرح و کمک‎‏های مردمی تأمین می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha