جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکستن پنجره های مسجد فیلادلفیا و خسارت 400 دلاری به این مرکز

حوزه/ پلیس فیلادلفیا می گوید، در تصاویر دوربین های مدار بسته دیده می شود که فرد ناشناسی در ساعت 11 شب جلوی ورودی مسجد رفته، سنگ هایی را از جیبش درآورده و به سمت پنجره های مسجد پرتاب کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از phillyvoice، مهاجم ناشناسی به سمت پنجره های مسجد «الله» در وست اوک لین در شهر فیلادلیفای آمریکا سنگ پرتاب کرد. و 400 دلار خسارت وارده کرده است.

پلیس فیلادلفیا اعلام کرده که برای شناسایی مجرمی که به سمت مسجد شهر سنگ پرتاب کرده، اقدام می کند. این اتفاق شب دوشنبه به وقوع پیوست و مظنون ناشناس است. تصاویر دوربین های مداربسته در منطقه در اختیار پلیس قرار گرفته و تصویر فرد مهاجم که در پیاده روی جلویی مسجد در حال راه رفتن می باشد دیده می شود. این فرد ناشناس در ساعت 11 شب در پیاده روی مسجد بوده، وی لحظه ای روبروی مسجد ایستاده، وسایلش را بر زمین گذاشته، به سمت ورودی مسجد رفته سپس سنگ های بزرگی را از جیب هایش در آورده و چندین سنگ را به سمت پنجره های جلویی ساختمان پرتاب می کند.

پلیس می گوید که سنگ ها پنجره ها را خرد کرده و بیش از 400 دلار خسارت وارد ساخته اند. تا عصر چهارنشبه هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

اداره پلیس فیلادلفیا از مردم خواسته در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی در این رابطه، به صورت شناخته شده یا ناشناس با شماره این اداره تماس گرفته یا در سایت آن پیام بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha