سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد رضا محمدی پیام مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان

حوزه/ مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان گفت: قرآن اگر بدون اهل بیت(ع) باشد، قرآنی است که از آن وهابیت و خلافت غیر معصوم بیرون می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام محمد رضا محمدی پیام، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان، شب گذشته در جمع عزاداران حسینی، در همدان با بیان این که قرآن و اهل بیت(ع) دو امانت پیامبر(ص) در نزد مردم اند، اظهار داشت: برگزاری این مراسم ها بهانه ای است تا ما نه تنها با امام حسین (ع) بلکه با همه اهل بیت(ع) آشنا شویم و ارتباط پیدا کنیم.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان افزود: زمانی که با اهل بیت(ع) آشنا شویم، قطعا با قرآن هم آشنا خواهیم شد، چرا که بنا بر حدیث ثقلین این دو از هم جدا ناپذیر هستند.

وی با بیان اینکه نه شیعیان و نه اهل سنت به این دو امانت وفادار نبوده اند، تاکید کرد: قرآن و عترت دو امانت جدای ناپذیر هستند، اما "شیعیان اصطلاحی" عترت را گرفته اند و قرآن را رها کرده اند و اهل سنت قرآن را گرفته و عترت را رها کرده اند.

حجت الاسلام محمدی پیام خاطر نشان کرد: قرآن اگر بدون اهل بیت(ع) باشد، قرآنی است که از آن وهابیت و خلافت غیر معصوم بیرون می آید.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد همدان، تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) را راه حل این موضوع عنوان کرد و گفت: از آن جایی که اهل بیت(ع) منشا علم خود را قرآن می دانند، بنابراین باید مجالس  حسینی با تعالیم قرآن همراه باشد.

وی در پایان خواستار توجه به اهداف قیام عاشورا شد و یادآور شد: هیئتی که تا پاسی از شب به طول می انجامد و در نهایت نماز صبح افراد قضا می شود و فرمان اقامه نماز قرآن بر زمین می افتد، عملاً در مسیر حسین(ع) نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha