جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آماده سازی بسته های غذایی ضیافت امام حسن مجتبی(ع) برای حاشیه نشینان اهوازی

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، با اعلام خبر توزیع ارزاق و مواد غذایی با نرخ دولتی ویژه مساجد و هیئات مذهبی، گفت: هیئات و مساجد پس از تهیه حواله، می‌توانند با مراجعه به مکان‌های تعیین شده در سطح شهر، گوشت قرمز، مرغ، برنج و شکر را به نرخ مصوب دولتی تهیه کنند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر توزیع ارزاق و مواد غذایی میان هیئات مذهبی، اظهارداشت: در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته، مسأله توزیع ارزاق و مواد غذایی برای طبخ در مساجد و هیئات مذهبی مطرح و از هفته جاری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه افرادی را به‌عنوان نماینده شورای هیئت‌های مذهبی در ۱۰ منطقه معین کرده‌ایم، اضافه کرد: مسئولان و مدیران هیئات و مساجد اهواز می‌توانند با مراجعه به این افراد حواله تهیه ارزاق را دریافت کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اهواز، با تأکید بر اینکه حواله ارزاق صرفاً برای خرید اقلام با نرخ دولتی است، ادامه داد: هیئات و مساجد پس از تهیه حواله، می‌توانند با مراجعه به مکان‌های تعیین شده در سطح شهر گوشت قرمز، مرغ، برنج و شکر را به نرخ مصوب دولتی تهیه کنند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، با بیان اینکه تعداد حواله‌های صادره در سال جاری رشدی ۲.۵ برابری داشته است، گفت: در این امر خیر، اداره کل صنعت، معدن و تجارت همکاری داشته که از آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگرچه این ارزاق برای هیئات کد دار و رسمی است اما در سال جاری به مسئولان مساجد، هیئت‌ها و حسینیه‌هایی که هنوز مجوز هیئت را به‌صورت رسمی و ثبت شده دریافت نکرده‌اند نیز ارزاق می‌دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha