پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده است، تصریح کرد: گام دوم انقلاب، فرصت شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه هیئت اندیشه ورز شهرستان بیجار، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه، مدیران، اعضای کارگروه ها و... برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهداء (ع)، با اشاره به آیه 102 سوره انبیاء اظهار داشت: هر شخصی محبت پیغمبر و اولاد پیغمبر را در دل داشته باشد و عالم به دین باشد، در ماموریت های که به او محول شده است می تواند فردی موفق باشد.

این استاد حوزوی در ادامه با بیان اینکه برگزاری انتخابات به عنوان بزرگترین رخداد سیاسی کشور است، افزود: برگزاری انتخابات با حضور مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از مصادیق بارز پیوند مردم با نظام است.

امام جمعه توپ آغاج ادامه داد: انتخابات در انقلاب اسلامی ایران بر محور دینی و مردمی می چرخد و افرادی هم که در این عرصه حضور پیدا می کنند بعد از التزام به ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی، باید به مشکلات مردم در عرصه های مختلف آگاهی داشته باشند.

رییس هیئت اندیشه ورز شهرستان بیجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده است، بیان داشت: گام دوم انقلاب، فرصت شکوفایی جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار به توطئه های همیشگی دشمنان در طول عمر این انقلاب و نظامی اسلامی اشاره کرد و افزود: علیرغم دسیسه های مختلف دشمنان خودی و غیر خودی در طول 40 سال گذشته توانستیم با سه عامل محبت پیغمبر، محبت اولاد پیغمبر و عالم به دین در برابر تمامی فتنه ها دوام بیاوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha