پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: حمایت از مظلومان و محرومان در مقابله با زیاده خواهان ضروری است و خوشبختانه بساط خان ها جمع شد، اما بقایای آنها هنوز هم مردم را آزار می دهد و باید در مقابل آنان از مظلومان و محرومان حمایت شود.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از قزوین، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در مراسم تکریم ومعارفه استاندار جدید قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت است و اگر بخواهیم استوار گام برداریم باید به آن حضرت تأسی کنیم.

وی اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) نه تنها خوبی ها را ستایش می کردند، بلکه امر به خوبی ها می کردند و نه تنها از بدی ها منزجر بودند، بلکه امر به پرهیز از بدی ها می کردند و مسئولان و آحاد جامعه باید تمام قد در مقابل بدی ها بایستند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امام حسین (ع) فرمودند من رسم ندارم از گمراهان کمک بگیرم؛ امروز نیز باید کسانی به کار گرفته شوند که لیاقت و شایستگی داشته باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نباید تحت تاثیر دیگران، منافع ملی و مصلحت مردم را در نظر نگیریم؛ اگر بر اساس منافع زیاده خواهان عمل کنیم حریت و آزادگی خود را از دست داده ایم.

امام جمعه قزوین در ادامه عنوان کرد: هر مسئولی تا موقعیتی پیدا می کند باید نماز را اقامه کند؛ اجرای دقیق عدالت، حمایت از مظلومان وبا عظمت شمردن نمازهای جمعه وجماعت مصداق بارز اقامه نماز است.

وی ادامه داد: حمایت از جامعه کارگری با جدیت دنبال شود و حقوق و امنیت شغلی آنها به بهترین شکل تامین شود تا کرامت این قشر زحمت کش و مهم حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: حمایت از روستا ها و صنایع دستی و استفاده از جوانان در رشد و توسعه استان بسیار موثر است. امام علی (ع) فرموده اند  با جوانان مشورت کنید و البته آن را با پیران هم در میان بگذارید تا تصمیمات شما پویا و پخته شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین در پایان اظهار کرد: حمایت از مظلومان و محرومان در مقابله با زیاده خواهان ضروری است و خوشبختانه بساط خان ها جمع شد، اما بقایای آنها هنوز هم مردم را آزار می دهد و باید در مقابل آنان از مظلومان و محرومان حمایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha