پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لهجه عراقی

حوزه/ مدیر دفتر حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره‌های آموزشی در سال جدید تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم زهرا تاجیک در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دفتر حوزه آزاد از مهرماه سال ۹۶ در معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی شده و تا کنون دوره‌هایی با محورهای فقه، اصول فقه، ادبیات عرب، تجوید و قرائت، تاریخ، تعلیم و تربیت و ادعیه و حدیث برگزار کرده است.

مدیر دفتر حوزه آزاد افزود: حوزه آزاد جهت ارتقای سطح علمی اساتید و طلاب سطح سه و چهار، دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند که این دوره‌ها در سال تحصیلی جدید از ۳۰ شهریورماه آغاز می‌شود.

تاجیک اظهار داشت: برای سال جدید تحصیلی هشت دوره با موضوعات دانش‌افزایی در معارف قرآنی، مهارت‌افزایی در اصول عقاید، مبانی و اصول تربیتی با رویکرد اسلامی، اصول عقاید فطری، پژوهشی در فقه حکومتی، الدراسات الفقهیه فی احکام الحجاب والنظر، اصول فقه کاربردی و معارف فطری  برنامه ریزی شده که این موضوعات بر اساس درخواست اساتید و دانش‌پژوهان قابل تغییر یا اضافه شدن عناوین جدید است.

مدیر دفتر حوزه آزاد بیان داشت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به صورت حضوری به دفتر حوزه آزاد مستقر در طبقه سوم ساختمان شهید مطهری(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۳۲۱۱۲۰۸۲ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha