پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی، از اعزام طلاب زبان‌دان به خارج از کشور، به مناسبت دهه اول محرم خبرداد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی این مدرسه در ماه محرم، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از کارکردهای مهم مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج) اهواز، مسأله «تبلیغ» است، اقداماتی را در دو بخش فردی و گروهی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بخش تبلیغ گروهی، طلاب و روحانیون مدرسه ضمن حضور در هیئات مذهبی، تبلیغ گروهی انجام می‌دهند، اضافه کرد: طلاب مدرسه با حضور در اقصا نقاط شهر اهواز اقدام به نصب غرفه‌های مختلف، همچون مشاوره خانواده، کودک، پاسخ‌گویی به مسائل اعتقادی و شرعی، پاسخ به شبهات محرم و همچنین ارتباط‌گیری با جوانان، می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، گفت: در بخش انفرادی نیز، مبلغان با حضور در مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز، منبرهای محرمی خود را حول محور پاسخ‌گویی به شبهات ولایت، برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی، در پایان از اعزام چندین طلبه و روحانی به خارج از کشور برای تبلیغ بین‌المللی خبرداد و ابراز خرسندی کرد: بحمدالله طلاب و روحانیون مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در عرصه تبلیغ بسیار خوش درخشیده و موفق عمل کرده‌اند که امید است این رویه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha